«اسیر اسرائیل» منتشر شد؛

روایت شهید حنیفه از شکنجه در زندان‌های رژیم صهیونیستی

کتاب «اسیر اسرائیل» روایتی ناب از مبارزه رزمندگان ایرانی با رژیم جنایتکار صهیونیستی است که شهید داوود حنیفه در تجربه خود که با اسارت در زندان‌های این رژیم سپری می‌شود، بدون واسطه بخش کوچکی از خوی وحشی‌گری آنها را روایت می‌کند.
کد خبر: ۴۲۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵ - 23November 2020
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب «اسیر اسرائیل» زندگینامه و خاطرات شهید داوود حنیف است که خودش راوی داستان است. این حکایت حقایق بسیاری را برای ما روشن می‌سازد؛ اینکه صهیونیست جهانی چگونه با ظلم و فساد خود دنیا را بر هم می‌ریزد تا به اهداف پلید خود برسند.
 
«اسیر اسرائیل» منتشر شد/ شکنجه در زندان‌های اسرائیل به روایت شهید حنیفه
این حکایت مربوط به کسی است که سال‌ها رو در رو در مقابل صهیونیست‌ها مبارزه کرده و قسمتی از جوانی خود را در زندان‌های آن‌ها سپری کرد و به خوی شیطانی آنها کاملا واقف است. او ندای حضرت امام (ره) را در مورد مظلومیت قدس شریف شنید و در خط مقدم مبارزه با صهیونیست‌ها قرار گرفت.
 
 
سپس وقتی که دید مبارزان فلسطینی رهبری واحد نداشته و اسیر دست صهیونیست‌ها هستند به ایران بازگشت و پس از آزادی خرمشهر بار دیگر همراه با حاج احمد متوسلیان به سوریه و لبنان رفت و در آموزش جوانان لبنانی و تشکیل حزب الله تلاش کرد.
 
«اسیر اسرائیل» منتشر شد/ شکنجه در زندان‌های اسرائیل به روایت شهید حنیفه
۲۱ خرداد ۱۳۶۱ بود. ما پس از چند روز حضور در پادگان امام حسین علیه السلام عازم فرودگاه شده و راهی دمشق شدیم. حکایت از آنجا آغاز شد که در اوایل خرداد ۱۳۶۱ و پس از آزادی خرمشهر مسوولین و فرماندهان ما مسوول طراحی عملیات بزرگ‌تری شدند تا با همکاری معارضین عراقی، بصره را تصرف، و شر صدام را برای همیشه از این منطقه پاک کنند.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار