مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

بسیجیان اسطوره و نمادی از ترویج فرهنگ خدمت خالصانه هستند

سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» گفت: بسیجیان سربازان فعال امروز، الگویی برای جهان مقاومت و مکتبی نوین برای حراست از ارزش‌ها، پیشرو در ولایت‌پذیری و اسطوره و نمادی از ترویج فرهنگ خدمت خالصانه هستند.
کد خبر: ۴۲۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ - 22November 2020

بسیجیان اسطوره و نمادی از ترویج فرهنگ خدمت خالصانه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، در پیامی هفته بسیج را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با دوراندیشی خود که تهدید‌ها و دشمنی‌های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را درک می‌کردند، در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ برای مقابله دشمنان دستور تشکیل بسیج و ارتش بیست میلیونی را صادر نمود و موحب شد تا بسیج به یکی از نهاد‌های پویا و کارآمد انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌های خدمت به ملت تبدیل شود.

بسیج با نقش راهبردی در حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشبرد والایی در چشم‌انداز نظام مقدس داشته است و امروز با توجه به حضور در صحنه‌های مختلف کشور، به یک تفکر ارزشمند و راهبردی در حفظ و تعالی نظام با ایثار و ازخودگذشتگی بدل شده است.

تعبیر حضرت امام راحل که «اگر در کشوری نوای خوش تفکر بسیجی طنین‌انداز بشود، چنین کشوری در مقابل جهان‌خواران بیمه می‌شود» به واقعیت پیوسته است و امروز ما شاهد چنین رخدادی در حوزه‌های سیاسی، نظامی، صنعت دفاعی و اقتصادی کشور ایران هستیم.

بسیجیان سربازان فعال امروز، الگویی برای جهان مقاومت و مکتبی نوین برای حراست از ارزش‌ها، پیشرو در ولایت‌پذیری و اسطوره و نمادی از ترویج فرهنگ خدمت خالصانه هستند که در شرایط کنونی شاهد فداکاری‌های آن‌ها در حوزه‌های صیانت از کشور در مقابله با ویروس کرونا هستیم.

اینجانب در چهلمین و یکمین سالگرد هفته بسیج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام تاکنون و ادای احترام به پیشگاه شهیدان، جانبازان و ایثارگران بسیجی، این هفته را فرصت مغتنمی جهت تجلیل از جان برکفان بسیجی که در خاضعانه در تمام دوران‌های تهدید‌های نظام در صحنه‌های مختلف حضور فعالی داشته‌اند، تبریک گفته و از خداوند منان توفیقات روزافزون را برای بسیجیان همیشه در صحنه مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار