فرمانده سپاه طبس عنوان کرد؛

خدمت به مردم مهمترین رسالت بسیج/ اجرای رزمایش گردان امام علی (ع) در طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس خدمت به مردم را از وظایف و رسالت‌های بسیج عنوان کرد و گفت: همزمان با بزرگداشت هفته بسیج ۱۷۰ عنوان برنامه در این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ - 23November 2020

خدمت بع مردم؛ مهم‌ترین رسالت بسیج/ اجرای رزمایش گردان امام علی (ع) در طبسسرهنگ «علی خبازی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: امام خمينی (ره) در پنجم آذر 1358 فرمان تشکيل بسيج را صادر کردند و فرمودند؛ مملکتی که 20 ميليون جوان دارد بايد بيست ميليون ارتش داشته باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید سرافراز سردار سلیمانی و شهدای مدافعان حرم و مدافعان سلامت، گفت: بسیجیان با حضور خودجوش خود در هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرینی و جانفشانی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با اشاره به آغاز هفته بسیج با شعار «بسیج پیشرو در خدمت و امیدآفرینی» از روز جمعه ۳۰ آبان، اضافه کرد: همزمان با بزرگداشت هفته بسیج ۱۷۰ عنوان برنامه در این شهرستان اجرا می‌شود.

خبازی با اعلام اینکه برنامه‌های هفته بسیج حول ۲۸ محور بصیرتی، فرهنگی، مقابله با کرونا و رزمایش کمک‌های مؤمنانه اجرا می‌شود، تصریح کرد: آیین سالروز تشکیل بسیج در پنجم آذر هر سال با تجمع بسیجیان شهرستان برگزار می‌شد که امسال تمام بسیجیان در منازل خود به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش خواهند داد.

وی عنوان کرد: این مراسم امسال ساعت هشت صبح با سخنرانی رهبر انقلاب از رسانه ملی برگزار خواهد شد و بسیجیان می‌توانند جهت نمایش اقتدار عدد ۱۱۱ را به شماره ۶۶۰۰۰۰۰۵۴ پیامک کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس حضور بسیجیان در بیمارستان طبس، دیدار با امام جمعه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، ضدعفونی منازل مبتلایان به کرونا و میادین و معابر، تهیه تأمین اقلام مورد نیاز برای منازل بیماران کرونایی، غربالگری بیماران کرونایی، رزمایش گردان امام علی (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پخش نوای دعای صحیفه سجادیه در قالب پویش دست نیاز و اجرای پویش نذر خون را از برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان ذکر کرد.

وی خدمت به مردم را از وظایف و رسالت‌های بسیج عنوان کرد و بیان داشت: بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس با تقديم خون خود نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبياری کردند و حماسه‌ها و رشادت‌های بی‌نظیری خلق کردند.

خبازی با اشاره به تشریح کمک‌های مؤمنانه در شهرستان طبس، متذکر شد: طی رزمایش مؤمنانه ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد تومان، ۷ هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر، ۵۰ سری جهیزیه، ۱۳۱ هزار پرس غذای گرم، ‌۹۵۰ کیلو گوشت و ۳۰۰‌ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه جمعا به ارزش چهار میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار