فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

بسیج نماد مقاومت مردم ایران اسلامی است

سردار محمدکاظم تقوی در پیام خود به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج آورده است: بسیجیان سلحشور در تمام صحنه‌ها و فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس با جانفشانی و غیرت و شهامت، شجاعت ملت ایران را به رخ جهانیان کشاندند.
کد خبر: ۴۲۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ - 23November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «محمدکاظم تقوی» فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: با فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در آذرماه سال ۱۳۵۸ بسیج (ارتش ٢٠ میلیونی) که زمینه‌ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تشکیل شد.

این پیام می‌افزاید: بسیج عظیم و مقتدر، حماسه بزرگ اقتدار، عزت و عظمت انقلاب اسلامی است که با معنا و مفهوم عمیق معنوی در اعتقادات مردم ولایی ایران، باور و تعهد راسخ به ولایتمداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت و پاسداری از حریم ارزش‌های اصیل اسلامی و انقلابی را برای رهروان این نهصت عاشورایی در عصر حاضر بارور و شکوفا می‌سازد.

در پایان این پیام تأکید شده است: بسیجیان سلحشور در تمام صحنه‌ها و فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس با جانفشانی و غیرت و شهامت، شجاعت ملت ایران را به رخ جهانیان کشاندند و اینک در هفته بسیج با یادآوری رشادت و جانفشانی شهدا، رزمندگان اسلام و ملت آزاده ایران اسلامی با رهبر فرزانه خود عهد و پیمانی دوباره می‌بندیم که بسیجی مخلص، رزمنده بسیجی و جهادگر جبهه بسیج برای توسعه و تحکیم نظم و امنیت عمومی و سربلندی و اقتدار روزافزون نظام مقدس ایران اسلامی و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار