مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه لرستان خبر داد؛

استفاده از ظرفیت گروههای جهادی برای کمک‌رسانی به مراکز درمانی مددجویان بهزیستی

سرهنگ احسان جهان‌بخش گفت: ظرفیت گروه‌های جهادی لرستان برای کمک‌رسانی به مراکز درمانی، توزیع بسته‌های معیشتی و ساخت منازل مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان به کار گرفته می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ - 23November 2020

استفاده از ظرفیت گروههای جهادی برای کمک رسانی به مراکز درمانی مدد جویان بهزیستیبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سرهنگ «احسان جهانبخش» امروز در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان لرستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: کار و عملکرد بهزیستی در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به مستمندان و نیازمندان جامعه است و خدمت به قشر مستضعف و نیازمند اجر زیادی دارد.

وی ضمن تشریح برنامه های سازمان بسیج سازندگی لرستان افزود: بسیج سازندگی در این ایام کرونایی در بحث تهیه و توزیع  کمک مومنانه حمایت و پشتیبانی خود را از جامعه هدف بهزیستی استان به عمل آورد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه لرستان عنوان کرد: این آمادگی وجود دارد که از ظرفیت گروه‌های جهادی برای کمک رسانی به مراکز درمانی، توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین ساخت منازل مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان به کار گرفته شود.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد که در صورت نیاز بهزیستی استان، نهایت همکاری و مشارکت خود را در بحث تامین مسکن مددجویان داشته باشد. 

یاری مدیر کل بهزیستی لرستان نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج از خدمات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در زمینه محرومیت‌زدایی، مردم داری و مردم یاری تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: از مسئولان بسیج سازندگی استان لرستان  در خواست داریم تا در مواقع بحرانی به کمک این اداره کل آمده و نگذارند ماموریت‌های سازمان بر روی زمین بماند.

مدیر کل بهزیستی لرستان عنوان کرد: بهزیستی در سه مأموریت پیشگیری، توانمندسازی و امور اجتماعی به مردم شریف استان لرستان خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار