مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

امروز در صحنه نبرد عملیات فرهنگی دفاع مقدس هستیم

سرهنگ پاسدار علیرضا غریبی گفت: امروز دفاع مقدس تغییر پیدا کرده و امروز در صحنه نبرد عملیات فرهنگی دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۴۲۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ - 23November 2020

امروز در صحنه نبرد عملیات فرهنگی دفاع مقدس هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر  امروز در آئین کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج اظهار داشت: استان بوشهر در سه جبهه زمینی، هوایی و دریایی در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

وی مرکز فرهنگی دفاع مقدس را مکانی فرهنگی و تفریحی دانست گفت: به عنوان خادم شهدا و کسانی که دل در گرو این نظام دارند امیدواریم بتوانیم این امر بزرگ فرهنگی را انجام دهیم.

سرهنگ غریبی خاطرنشان کرد: امروز دفاع مقدس با صحنه های مختلف و به شکلی تغییر پیدا کرده است و به تعبیری امروز در صحنه نبرد عملیات فرهنگی دفاع مقدس هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس را از موضوعات مهم استان بوشهر دانست و افزود: موزه فرهنگی دفاع مقدس یک مسئله فرهنگی برای هم استانی ها است.

وی با اشاره به اینکه زمین مرکز فرهنگی بوشهر سه هکتار است گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شامل بخش ها و قسمت‌هایی همچون سالن تاریخ شفاهی و راویان، فضای سبز، سالن آمفی تئاتر، بخش سمعی و بصری، یادمان شهدا، گالری هنری و سینمایی، آثار رزمندگان و شهدا، کتابخانه و مرکز جامع اسناد و مدارک دفاع مقدس و ده‌ها بخش تخصصی مختلفی مربوط به نمایش وقایع اوج پیروزی انقلاب اسلامی در استان ساختار دفاعی کشور دفاع همه جانبه توسط ارتش، سپاه، جهاد سازندگی، ژاندارمری، بسیج، نیروهای مردمی، اقشار و صنوف است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار