به مناسبت هفته بسیج؛

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرعباس دیدار کرد

به مناسبت هفته بسیج رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با حضور در سپاه ناحیه شهرستان بندرعباس با سرهنگ درویشی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۲۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ - 24November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، اسلام باوقار رئیس شورای شهر بندرعباس در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج نماد خدمت خالصانه به مردم و پرچمدار عزت و سربلندی ایران است و رمز موفقیت، امنیت و آرامش در کشور مدیون بسیجیان است.

اسلام باوقار گفت: بسیجیان همواره با ظرفیت و پتانسیل بالایی در ارائه خدمات به شهروندان نقش مؤثری ایفاء می کنند و به دنبال ارتقاء زیرساختهای فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... در شهر می باشند، لذا شورای شهر نیز همواره آماده همکاری با بسیج است.

رئیس شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: نقش بسیج در کنار دیگر دستگاههای امنیتی، انتظامی و دستگاههای اجرایی در محرومیت زدایی، توسعه و آبادانی، کمک به مردم در مقاطع مختلف و امروز نیز در نبرد بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا همراه و همگام با سیاستهای کلان کشور کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

در پایان رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس از سرهنگ درویشی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس به پاس زحماتشان با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار