انفجار خودرو بمب‌گذاری‌شده در عفرین سوریه

شبکه الجزیره از انفجار خودرو بمب‌گذاری‌شده در شهر عفرین در حومه شمالی حلب خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ - 24November 2020

انفجار خودرو بمبگذاری شده در عفرین سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه الجزیره از انفجار خودرو بمب‌گذاری‌شده در شهر عفرین در حومه شمالی حلب خبر داد؛ اما به جزئیات بیشتری اشاره نکرد.

کشته و زخمی شدن ۳۱ نفر از نیرو‌های وابسته به ترکیه در شمال استان الرقه
همزمان پایگاه العهد لبنان به نقل از منابع سوری از کشته و زخمی شدن ۳۱ نفر از نیرو‌های وابسته به ترکیه در اطراف شهرک عین عیسی در شمال استان الرقه اشاره کرد.

منابع وابسته به مخالفان سوری هم گزارش دادند که در جریان کمین شب گذشته که نیرو‌های دموکراتیک سوریه برای نیرو‌های وابسته به ترکیه گذاشتند، شمار زیادی از آن‌ها کشته و زخمی شده اند.

این منابع بیان کردند: نیرو‌های دموکراتیک سوریه از روستایی واقع در اطراف شهرک عین عیسی در یک اقدام تاکتیکی پس از کار گذاشتن مین از آن خارج شدند و گروهی متشکل از ۳۰ نفر از نیرو‌های وابسته به ترکیه به این روستا وارد شدند که به محض ورود در میدان مین کارگذاشته، گرفتار شدند و همزمان با آن، نیرو‌های سوریه دموکراتیک تا صبح منطقه را زیر آتش سنگین قرار دادند.

به گفته این منابع، بر اثر کمین مذکور ۱۸ نفر از نیرو‌های وابسته به ترکیه کشته و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار