رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

همکاری پلیس و گشت‌های «رضویون» بسیج برای برقراری امنیت محلات

سردار رحیمی گفت: خوشبختانه امروز همکاری بین نیروی انتظامی و گشت‌های رضویون بسیج به خوبی صورت گرفته است و تیم‌هایی برای برقراری امنیت در محلات تشکیل شده است.
کد خبر: ۴۲۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۵ - 25November 2020

همکاری پلیس و گشت‌های «رضویون» بسیج برای برقراری امنیت محلاتسردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: با توجه به تعطیلات دو هفته‌ای در تهران، برقراری امنیت محلات، بازار و... در دستور کار پلیس دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز همکاری خوبی بین نیروی انتظامی و گشت‌های رضویون بسیج برقرار است و تیم‌هایی برای تأمین امنیت در محلات تشکیل شده است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه برخورد با اراذل و اوباش از وظایف نیروی انتظامی است، گفت: نیروهای بسیج در این راستا در کنار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار دارند؛ این همکاری در سطح کلانتری‌ها و پاسگاه‌هاست.

سردار رحیمی همچنین درباه تردد صاحبان خودروهای پلاک شهرستان که سال‌هاست در تهران زندگی می‌کنند، افزود: این افراد بایستی دو هفته با وضعیت فعلی کنار بیایند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: وقتی برای قطع زنجیره کرونا دو هفته تمامی اصناف تعطیل می‌شوند، این رانندگان هم باید در این شرایط همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها