فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم

سازمان وظیفه عمومی ناجا همه مشمولان دیپلم و زیردیپلم دارای برگ آماده به خدمت تاریخ ۱۹ اسفند ۹۳ را به خدمت سربازی فراخواند.
کد خبر: ۴۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷ - 08March 2015

فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان همه مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان اسفند 1375 برای خدمت دوره ضرورت، در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان دیپلم و زیردیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه سال1393 دریافت کرده اند، باید در ساعت و محلی که سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام کرده، حضور یابند.


* مشمولان ساکن تهران بزرگ


کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند سال 1393می باشند باید راس ساعت 6 صبح روز سه شنبه 93،12،19 به محل و مراکزی که سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ کرده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.


* مشمولان ساکن سایر استان های کشور


کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیرغایب که دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ اسفند 1393 می باشند راس ساعت 7 صبح سه شنبه 93،12،19 به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.


حضور نیافتن به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.


آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش، نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و برای دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها