فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد؛

آمادگی بسیجیان استان مرکزی برای مقابله همه جانبه با بیماری کرونا

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بستری برای نقش آفرینی گسترده بسیجیان برای قطع زنجیره کرونا است که باید با مشارکت کلیه اقشار مردم و مسئولین به خوبی اجرا شود.
کد خبر: ۴۲۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱ - 24November 2020

اعلام آمادگی بسیجیان استان مرکزی برای مقابله همه جانبه با بیماری کرونا

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی»  فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی  امروز در آیین رزمایش کمک مومنانه و اجرای پروژه های هفته بسیج در شهرستان زرندیه گفت: طرح سلامت محور شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح استان مرکزی از چند روز گذشته آغاز شده که مساجد به عنوان سنگر و پناهگاه مردم محوریت این طرح هستند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمان ورود بسیجیان برای مقابله همه جانبه با بیماری کرونا را صادر کردند و لذا طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بستری برای نقش آفرینی گسترده بسیجیان برای قطع زنجیره کرونا است که باید با مشارکت کلیه اقشار مردم و مسئولین به خوبی اجرا شود.

فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: طرح سلامت محور شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مبارزه جدی با همه گیری بیماری منحوس کرونا و ریشه کنی آن از طریق توسعه و تقویت اقدامات پیشگیرانه با رهگیری، پیگیری و مراقبت از افراد مشکوک و مبتلا به کرونا قبل و بعد از بستری در بیمارستان عملیاتی خواهد شد.

وی بیان کرد: کمک به کادر درمان در مبارزه قاطع با رویکرد علمی تا خاموش سازی کووید ۱۹ در کشور، قطع لطمات و آسیب های زیان بار انسانی، اجتماعی، اقتصادی و کند شدن پیشرفت های علمی، آموزشی، اقتصادی و سایر حوزه ها، بازگرداندن امنیت روحی، روانی، جسمی و اجتماعی به آحاد جامعه ، ایجاد فضای امن برای آحاد جامعه در پرداختن به کلیه فعالیت ها از جمله اهداف دیگر طرح جامع سلامت محور شهید سلیمانی است.

کریمی با بیان اینکه امروز برای عبور از مقاطع حساس راهی جز قوی شدن در همه ابعاد نداریم و اگر فرهنگ و تفکر بسیجی به درستی اجرا شود قطعا بسیاری از مشکلات حل خواهد شد،افزود: بسیج یکی از ظرفیت های بزرگ جامعه اسلامی و امت اسلام برای دست یابی به قدرت همه جانبه است و اگر امروز دستاوردهای بی شماری در کشور کسب کرده ایم همه به برکت وجود تفکر بسیج است که باید این تفکر در سایر بخش ها نیز طنین انداز شود.

در این آیین یک هزار بسته معیشتی و ۳۰ سری جهیزیه برای زوج های جوان با مشارکت خیرین و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر گرفته شده بود که در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد همچنین احداث یادمان شهدای فرج آباد، اجرای لوله گذاری خط انتقال آب از چشمه به روستا، توسعه و بازسازی مسجد امام محمد باقر (ع) روستای فرج آباد و لایه روبی و احیاء قنات فرج آباد از جمله پروژه هایی بودند که امروز به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار