مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

عدالتخواهی از مهمترین ویژگى‌هاى تفکر بسیجى است

سرهنگ محسن رشیدی گفت: مهمترین ویژگى‌هاى تفکر بسیجى، عدالتخواهى همه جانبه در همه ابعاد اجتماعى، اقتصادى، سیاسى، حقوقی و اخلاقى است.
کد خبر: ۴۲۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶ - 24November 2020

عدالتخواهی از مهمترین ویژگى‌هاى تفکر بسیجى استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» در دیدار با سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان به ویژه سردار کشکولی اظهار داشت: بسیجیان سرافراز در همه عرصه‌های‌ انقلاب اسلامی خوش درخشیدند و اقدامات ارزشمندشان در حافظه تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی به الگو پذیری بسیاری از آزادیخواهان و استکبارستیزان دنیا از تفکر بسیجی جوانان ایرنی اشاره کرد و گفت: بسیج حاصل ایده حضرت امام خمینی (ره) مبنی برتکیه بر توان و نیروی مردمی در بسیاری از امور است.

رشیدی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس بسیجیان ما سنگ تمام گذاشتند و با پشت پا زدن به تعلقات مادی، با ایثار و گذشت نقش بسیار مهمی در موفقیت‌های به دست آمده داشتند و شهدای فراوانی نیز تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی بیان کرد: از مهمترین ویژگى‌هاى تفکر بسیجى عدالتخواهى همه جانبه در همه ابعاد اجتماعى، اقتصادى، سیاسى، حقوقی و اخلاقى است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس بسیجیان دو شادوش سایر نیروهای مسلح در مقابل دشمن سینه سپر کردند و یک ارتباط  تنگاتنگی با سایر رزمندگان داشتند و اکنون نیز پا به رکاب و گوش به فرمان و پیرو مقام عظمای ولایت هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس لرستان در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره کل حفظ ‌آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در طی چند ماه اخیر، ضمن تشکر از فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در خصوص تعامل و همکاری با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در همه زمینه‌ها به‌ویژه تامین نیروی انسانی متخصص، خاطرنشان کرد: امیدواریم این تعاملات و همکاری‌ها روز به روز بیشتر شود.

رشیدی به  گردآوری اسناد و مدارک دوران دفاع مقدس و ثبت تاریخ شفاهی رزمندگان اشاره کرد و گفت: تاکنون اسناد و مدارک فراوانی در ادره کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس لرستان  جمع آوری شده است که در صورتی که سپاه استان به این اطلاعات نیاز داشته باشد، حاضر به همکاری و تبادل اینگونه مستندات هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار