سی‌امین جلسه شورای سیاست‌گذاری و کارشناسی خاطره برگزار شد

سی‌امین جلسه شورای سیاست‌گذاری و کارشناسی خاطره باحضور گلعلی بابایی، محسن شاه‌رضایی، قاسم فروغی، معصومه رامهرمزی، مسعود امیرخانی و سیدرضا میربابا در محل سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس تشکیل شد.
کد خبر: ۴۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵ - 08March 2015

سی‌امین جلسه شورای سیاست‌گذاری و کارشناسی خاطره برگزار شد

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، سیامین جلسه شورای سیاستگذاری و کارشناسی خاطره روز شنبه 16 اسفند 93 باحضور گلعلی بابایی، محسن شاهرضایی، قاسم فروغی، معصومه رامهرمزی، مسعود امیرخانی و سیدرضا میربابا در محل سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس تشکیل شد.

در این جلسه اعضا شورا در خصوص "اعلام نظر و بررسی آثار رسیده در حوزه خاطره" به بحث و تبادل نظر پرداختند. همچنین ارتباط و تعامل شورای سیاستگذاری مرکز با شوراهای خاطره استانها جهت برقراری وحدت رویه و ارتقا سطح کیفی از لحاظ چاپ و نشر آثار خاطره مصوبه دیگر این شورا بوده است.

در این جلسه، پیرامون دور چهارم نشستهای استانی پیشنهاداتی از سوی شورا مطرح گردید و قرار شد در اردیبهشت ماه سال آینده نسبت به برگزاری این دور از نشستها اقدام شود.

اعضا شورای خاطره همچنین عملکرد و اقدامات صورت گرفته در حوزه خاطره را طی یک سال گذشته در خصوص برگزاری نشستهای تخصصی استانی، بررسی و ارزیابی چاپ کتب در استانها با نظرات کارشناسانه را مورد ارزیابی قرار داده و خواستار برنامهریزی دقیقتر برای سال آینده به منظور بهرهمندی از توان استانها در حوزه خاطرهنگاری شدند.

در پایان جلسه، اعضا شورا نسبت به ارسال شیوهنامهای به استانها جهت ارتقای سطح کیفی آثار مستند و تسهیل در روند کارشناسی آثار و همچنین ایجاد بانک اطلاعات خاطره در استانها به منظور شناسایی ظرفیتهای موجود بحث و تبادل نظر راهکارهای اجرایی را به مراکز استانها ابلاغ کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار