درخشش شاعران بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی در جشنواره ملی شعر ارغوان

«قربان زارعی»، «محمد شکری‌فرد» و «میر کاظم سید اکبری» در جشنواره ملی شعر ارغوان درخشیده و به رتبه‌های برتر در این جشنواره دست یافتند.
کد خبر: ۴۲۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲ - 25November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سه تن از شعرای جوان و بسیجی سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی در جشنواره ملی شعر ارغوان حائز رتبه‌های برتر شدند.

بر این اساس، برندگان جشنواره سراسری شعر بسیج «راز های ارغوانی» پس از بررسی و داوری در هفت بخش موضوعی اعلام شد که در این جشنواره از 21 اثر برتر در 7 محور موضوعی و 8 برگزیده بخش شعر نوجوان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

همچنین آثار برتر جشنواره در 5 جلد به چاپ خواهد رسید که قابل ذکر است بیش از 6000 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که این اشعار ابتدا توسط هیأت انتخاب هر استان متشکل از شاعران برجسته استان، داوری و مورد انتخاب قرار گرفته و به دبیر خانه مرکزی جشنواره ارسال شده است.

پس از داوری در مرحله استانی، داوران کشوری از میان آثار برگزیده، 21 اثر را انتخاب کردند که میان نفرات برگزیده، «محمد شکری‌فرد» در بخش «جهش تولید» و «قربان زارعی» و «میرکاظم سید اکبری» از شاعران جوان سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی در بخش داوران تقدیری به رتبه‌های برتر جشنواره ملی شعر ارغوان دست پیدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار