رئیس پلیس آگاهی ناجا خبر داد؛

اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌های خشن در ۲۴ استان/ کشف بیش از ۱۰۰۰ سرقت

سردار قنبری از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌های خشن در ۲۴ استان کشور توسط پلیس آگاهی ناجا خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ - 25November 2020

اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌های خشن در ۲۴ استان کشور/ کشف بیش از ۱۰۰۰ سرقتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به هدف‌گذاری این پلیس برای تشدید مبارزه با سرقت‌های خشن اظهار داشت: این طرح با هدف شناسایی و دستگیری سارقان، استرداد اموال مکشوفه به مالباختگان و ارتقای ضریب احساس امنیت اجتماعی در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: از مجموع هزار و ۲۲۳ فقره کشف سرقت‌ها، ۶۳۸ فقره مربوط به کشف قاپ‌زنی، ۴۲۴ فقره کشف سرقت خشن و ۱۶۱ فقره مربوط به کشف سرقت احشام بوده است.

این مقام ارشد انتظامی همچنین اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با سارقان و مالخران اموال مسروقه را یکی از برنامه‌های پیشِ روی پلیس آگاهی ناجا دانست و گفت: سامانه‌ای برای استرداد اموال مکشوفه در بستر تارنمای پلیس (www.police.ir) راه‌اندازی شده است تا هموطنان به راحتی بتوانند اموال خود را شناسایی و نسبت به تحویل آن اقدام کنند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در پایان تصریح کرد: به‌طور قطع، تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی سراسر کشور و استفاده از ابزار‌های علمی و آزمایشگاهی کشف جرایم در این زمینه تأثیر بسزایی داشته است.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها
آخرین اخبار