فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

یگان‌های ویژه ناجا نوک پیکان برقراری نظم و امنیت در کشور

سردار کرمی گفت: مردم از یگان ویژه به‌عنوان نوک پیکان برقراری نظم و امنیت، انتظارات ویژه دارند، از این رو یگان ویژه باید در تمامی زمینه‌ها، دانش و تخصص خود را بیش از پیش تقویت کند.
کد خبر: ۴۲۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ - 25November 2020

یگان‌های ویژه ناجا نوک پیکان برقراری نظم و امنیت در کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا  در نشست با فرماندهان، معاونان و رؤسای یگان‌های ویژه ناجا که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هرچه سطح دانش و آگاهی کارکنان همراه با اخلاق حرفه‌ای ارتقاء یابد، به تبع در مقابله با آسیب‌های اجتماعی، کارآمدتر و در نتیجه باعث بهبود خدمت‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: دشمنان همیشه با تهدیدات و توطئه‌های مختلف وارد صحنه می‌شوند؛ بر این اساس در انجام مأموریت‌ها باید هوشیار بود و غفلت در این خصوص از هیچ‌کس قابل قبول نیست و همواره بصیرت و دشمن‌شناسی باید سرلوحه کار‌ها قرار گیرد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با تأکید بر لزوم حفظ و ارتقای توان عملیاتی در یگان‌های ویژه ناجا، تصریح کرد: مردم از یگان ویژه به‌عنوان نوک پیکان برقراری نظم و امنیت، انتظارات ویژه دارند، از این رو یگان ویژه باید در تمامی زمینه‌ها، دانش و تخصص خود را بیش از پیش تقویت کند.

این مقام ارشد انتظامی ضمن تأکید بر اینکه پایه و اساس مأموریت‌ها و فعالیت‌های یگان ویژه آموزش است، بیان کرد: آموزش و توجه به آن بایستی ارتقاء پیدا کند و نباید از آن غفلت کنیم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در پایان با بیان اینکه نگاه ما زیربنایی است و عملکرد ما باید در کار نمود پیدا کند، گفت: ارتقای هوش سازمانی، استفاده از ابزار‌های مدیریتی الکترونیکی و پایش نیرو‌ها توسط فرماندهان حین اجرای آزمایش یگانی موجب ضابطه‌مندی کارکنان می‌شود که یکی از اهداف مهم این مأموریت است.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها
آخرین اخبار