مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بوشهر:

امروز بسیج جامعه زنان پویاترین تشکل مردمی زنان است

«آرزو شبل حکمای بوشهری‌نژاد» گفت: امروز بسیج جامعه زنان پویاترین تشکل مردمی زنان است که با حفظ جایگاه های حضور و سازمان یافته می کوشد تا در دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن با بهره گیری از توصیه های اسلام، دیدگاه های امام (ره) و رهبر انقلاب بهترین پتانسیل‌های خود را به کار گیرد.
کد خبر: ۴۲۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ - 25November 2020
زنان مدافع سلامت امروز دختران مادران دیروز خط مقدم هشت سال دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «آرزو شبل حکمای بوشهری نژاد» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به مناسبت سالروز تشکيل بسيج مستضعفين به فرمان امام خمينی (ره) پیامی صادر کرد.
 
در این پیام آمده است:
 
تشكيل بسيج در نظام جمهورى اسلامى ايران يقيناً از بركات و الطاف جليه خداوند تعالى بود. (امام خمینی (ره))
 
تاریخ گواه نقش زنان در دوران دفاع مقدس از خانه تا پشتیبانی و خط مقدم تداوم بوده است، چه آن هنگام که همسران  فرزندان خود روانه جبهه ها می کردند و چه آن زمان که خود به خط مقدم رفته و برای پشتیبانی از رزمندگان به تامین مایحتاج آنان و مداوای زخم‌هایشان بدون هیچ واهمه ای همت می گماردند.
 
بسیج جامعه زنان به عنوان اولین تشکل مردمی زنان پس از انقلاب اسلامی ایران در مراحل مختلف وظایف خطیری را به عهده داشته است، رسالتی که در تمام ادوار تاریخی نیز شاهد حضور سازنده آن بوده‌ایم.
 
احیای هویت زن مسلمان، تعمیق معنویت و بصیرت دینی و تحکیم بنیان خانواده است که به عنوان اساسی‌ترین فعالیت ها در برنامه ریزی و دستور کار بسیج جامعه زنان قرار گرفته که در راستای تحقق آرمان های حضرت امام (ره) و فرامین رهبر انقلاب اسلامی است که عهده دار وظایفی نظیر تحقق بخشیدن مهم زنان از ارتش بیست میلیونی به منظور دفاع خواهران، احیای هویت والای زن مسلمان، مصون سازی و پیشگیری و مقابله با تهدیدات نرم در حوزه مسائل خاص زنان و مشارکت در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، علمی و سازندگی با فعالیت در راستای اقتصاد مقاومتی بر مبنای نیازهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
امروز بسیج جامعه زنان پویاترین تشکل مردمی زنان است که با حفظ جایگاه های حضور و سازمان یافته می کوشد تا در دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن با بهره گیری از توصیه های اسلام، دیدگاه های امام (ره) و رهبر انقلاب بهترین پتانسیل‌های خود را به کار گیرد. 
 
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 25 زن شهید استان بوشهر و تبریک هفته بسیج، رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های امروز زنان مدافع سلامت در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا را از دختران مادرانی دانست که با الگو‌گیری از زنانی که دیروز در هشت سال  دفلاع مقدس با تمام توان از آرمان‌های این انقلاب دفاع و صیانت کردند خواند و از خداوند منان توفیقات روز افزون را برای تمام زنان ایران اسلامی مسئلت نمود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار