مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس تهران:

راه پیشرفت جهاد علمی، ایثار و مقاومت شهید فخری‌زاده‌ها تداوم می‌یابد

در پیام سردار علی اصغر محسن شیخی آمده است: دشمنان کور دل بدانند بدون تردید راه پیشرفت جهاد علمی، ایثار و مقاومت شهید فخری زاده‌ها و دانشمندان خستگی ناپذیر در عرصه‌های مختلف علمی تداوم می‌یابد.
کد خبر: ۴۲۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ - 28November 2020

راه پیشرفت جهاد علمی، ایثار و مقاومت شهید فخری‌زاده‌ها تداوم می‌یابد //// سایز عکس رعایت شود////به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، سردار «علی اصغر محسن شیخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تهران  امروز با صدور پیامی شهادت دانشمند هسته ای «محسن فخری زاده» را تبریک و تسلیت گفت. 

در متن این پیام آمده است :

بسم رب الشهدا وصدیقین

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

«شهادت هنر مردان خداست»

جنایت صورت گرفته توسط ایادی استکبار جهانی در به شهادت رساندن یکی دیگر از دانشمندان و نخبه این سرزمین، بار دیگر چهره کریه تروریسم را به نمایش گذاشت و با سکوت معنادار و یا درج اخبار انحرافی توسط رسانه های معاند و جیره خوار آنان سند دیگری از مظلومیت ملت رشید ایران و فرزندان عزیز این مرز و بوم را به جهانیان نشان داد.

بی شک ترور ناجوانمردانه دانشمند بزرگ هسته ای ایران عزیزمان سردار حاج محسن فخری زاده که خار چشم دشمنان بود ضایعه ای دردناک برای همه مردم عزیز کشورمان است.

در ایامی که به نام هفته بسیج مزین است، گلی از بوستان رشادت به دست صهیونیسم کوردل ترور شد و به شهادت رسید تا این انقلاب قدرتمند تر از پیش شود.

دشمنان کوردل بدانند بدون تردید راه پیشرفت جهادعلمی، ایثار و مقاومت شهید فخری زاده ها و دانشمندان خستگی ناپذیر در عرصه های مختلف علمی تداوم می یابد و‌ شهادت نخبگان و دانشمندان سبب وحدت و انسجام امت و ملت اسلام برای مبارزه با اسکبار، جنایتکاران و نظام سلطه خواهد شد.

شهادت این دانشمند مجاهد، فداکار و مدیر مومن، توانمند و لایق در صنعت دفاعی کشور را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، جامعه علمی و دانشگاهی، امت و ملت قدرشناس ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان برای روح شهید والامقام و عالیقدر آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای خانواده معزا، بستگان و ملت شریف و امت اسلامی صبر و شکیبایی خواستارم و اعلام می‌کنیم که راه پرچم داران عزت ایران اسلامی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار