با درخواست احمدی مقدم

فرمانده جدید ناجا از ابتدای سال کار خود را آغاز می‌کند

سردار اسماعیل احمدی مقدم با اشاره به اینکه با توافق مقام معظم رهبری ماموریت در ناجا را به پایان رساندم، گفت: پیشنهاد اتمام ماموریت با شخص خودم بوده است.
کد خبر: ۴۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸ - 09March 2015

فرمانده جدید ناجا از ابتدای سال کار خود را آغاز می‌کند

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار "اسماعیل احمدی مقدم" در آخرین اظهارات خود در جایگاه فرماندهی ناجا گفت: سال گذشته که خدمت فرمانده کل قوا رسیدیم خدمتشان عرض کردم که این مسئولیت خطیر را به نیرویی جوانتر بسپارند که ایشان دستور فرمودند یک سال دیگر به انجام وظیفه ادامه دهم.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای اسفند سال جاری نامهای را به دفتر مقام معظم رهبری ارسال کردم که براساس آن خواستار اتمام ماموریت خود در ناجا شدم.

وی ادامه داد: برهمین اساس هفته گذشته از دفتر نظامی مقام معظم رهبری نامهای مبنی بر قبول درخواست بنده به دستم رسید که در آن حضرت آقا اعلام کرده بودند که چون پیشنهاد مناسبی است با آن موافقت میکنیم.

وی ادامه داد: من از شخص مقام معظم رهبری درخواست کردم تا در صورت امکان فرمانده جدید کار خود را از ابتدای سال آغاز کند تا از این طریق تمامی امور در دستشان باشد.

فرمانده سابق ناجا گفت: امروز حکم فرمانده جدید صادر میشود و من بعد از ده سال به استراحت میروم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درخواست دارم چند ماهی فرصت داده شود تا ده سال خدمت در ناجا مستند سازی شود چرا که ما موضوعات مهمی همچون ریگی و فتنه 88 را در پرونده کاری خود داشتهایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها