رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

انتظار افکار عمومی از قوا پاسخ متقابل به ترور است

هاشمی با اشاره به ترور و شهادت دکتر فخری‌زاده گفت: انتظار افکار عمومی از دولت، مجلس، قوه قضائیه و نیروهای مسلح در این شرایط، وحدت و انسجام برای مجازات و پاسخ متقابل از تروریست‌هاست.
کد خبر: ۴۲۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ - 29November 2020

انتظار افکار عمومی از قوا پاسخ متقابل به ترور استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه صبح امروز (یکشنبه) این شورا اظهار داشت: شهادت دکتر فخری‌زاده را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، خانواده بزرگ صنایع دفاعی کشور و بازماندگان عزیز این شهید سعید تسلیت می‌گوئیم.

وی افزود: این ترور هشتمین عملیات موساد در یک دهه گذشته در خاک ایران است که طی آن چهار دانشمند و مدیر صنایع هسته‌ای، پدر صنایع موشکی و مغز متفکر صنایع دفاعی ایران را به شهادت رسانده و بخش بزرگی از اسناد و مدارک صنایع دفاعی و هسته‌ای کشور را به سرقت برده و در یک مورد نیز در ترور ناکام مانده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: این حجم از تروریسم دولتی در طول یک دهه علیه یک کشور از سوی رژیم صهیونیستی در تاریخ بین‌الملل کم‌سابقه است و مجامع بین‌المللی و دولت‌های مدعی قانون‌گرایی، چاره‌ای جز محکوم کردن آن نخواهند داشت؛ در غیر این‌صورت جزو حامیان رسمی تروریسم دولتی محسوب خواهند شد.

هاشمی تصریح کرد: انتظار افکار عمومی از دولت، مجلس، قوه قضائیه و نیروهای مسلح در این شرایط، وحدت و انسجام و همگرایی در پیگیری حقوقی و تعقیب کیفری عاملان ترور، شناسایی و مسدود کردن مجاری نفوذ و عملیات موساد در کشور و برنامه‌ریزی برای مجازات و پاسخ متقابل و منطبق بر منافع ملی به تروریست‌ها در ایران است.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها
آخرین اخبار