بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه به هتک حرمت به امام جمعه پاوه؛

ماموستا «قادر قادری» شخصیت مبارز و دانشمند انقلابی از پیشکسوتان انقلاب و نظام است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در خصوص هتک حرمت کانال معاند به امام جمعه شهر پاوه بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ - 29November 2020

ماموستا «قادر قادری» شخصیت مبارز و دانشمند انقلابی از پیشکسوتان انقلاب و نظام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از كرمانشاه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه به هتک حرمت و توهین گروهک معاند به امام جمعه شهر پاوه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

هتک حرمت و توهین گروهک معاند به شخصیت عالم وارسته و انقلابی حاج ماموستا «ملا قادر قادری» امام جمعه پاوه را شدیدا محکوم و اعلام می‌داریم که این شخصیت مبارز و دانشمند انقلابی از پیشکسوتان انقلاب و نظام بوده و بیش از ۴۰ سال مبارزه جانانه و خدمت صاداقانه ایشان گواه صادقی برای واهی بودن ادعای دشمنان است.

چرا که ایشان در بسیاری از خطبه‌ها و موضع گیری هایشان دلسوزی خود را نسبت به اقتدار ایران اسلامی قاطعانه بیان کرده و در دفاع از حقوق مردم متدین و مرزدار منطقه، دغدغه‌های سازنده خود را همراه با راهکار‌های لازم به مدیران، برای رفع مشکلات معیشت و بیکاری مرزنشینان صادقانه بیان نموده و در هیچ شرایطی از پیگیری مسایل منطقه کوتاه نیامده و خوشبختانه همواره تلاش‌ها و توصیه‌ها و پیگیری‌های دلسوزانه ایشان به واسطه جایگاه ویژه‌ای که دارند به ثمر نشسته است.

گروهک‌های ضد انقلاب و وطن فروش و معاند در سال‌های اخیر از هیچ تلاشی برای تخریب ناجوانمردانه این شخصیت برجسته دریغ نکرده‌اند که نمونه اخیر آن در یک کانال بی هویت که مملو از هتاکی به مقدسات اسلام عزیز است، ایشان مورد هجمه و توهین قرار گرفته است.

‌فعالیت‌های این شخصیت فرهیخته و علمی و محبوب، هر از چند گاهی توسط این گونه رسانه‌ها مورد بی احترامی قرار گرفته که صد البته هرگاه این توهین‌ها را می‌بینیم مردم و مسوولان بالاخص جوانان بیشتر قدر این شخصیت بزرگوار را می‌دانند و بیشتر به شرارت معاندین کوردل که هیچ پایگاه اجتماعی ندارند پی خواهند برد.

این توهین نشانه رذالت و ضعف دشمنان نظام و اسلام می‌باشد و مردم فهیم استان کرمانشاه اعم از تشیع و تسنن و با همدلی و وحدت نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌نمایند.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها