در بیانیه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا تاکید شد؛

نیروهای مسلح از خون شهید فخری‌زاده نخواهد گذشت

در بیانیه قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا آمده است: قطعا نیروهای مسلح، از خون پاک شهید فخری‌زاده نخواهد گذشت و انتقام خون وی را از قاتلان و آمران و حامیان او خواهد گرفت و اجازه نخواهد داد که این جنایتکاران در رسیدن به اهداف پلید خود که همان وابستگی و تسلیم ملت بزرگ ایران است دست یابند.
کد خبر: ۴۲۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ - 30November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با صدور بیانیه‌ای ترور دکتر «محسن فخری‌زاده»، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند هسته‌ای کشور را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر عوامل و مزدوران وابسته به رژیم صهیونیستی، دست به اقدامی ناجوانمردانه زدند و یکی از دانشمندان برجسته‌ی هسته‌ای و از شخصیت‌های علمی و پژوهشی کشورمان را به شهادت رساندند. قطعا ملت شهیدپرور ایران اسلامی و نیروهای مسلح مقتدر کشور عزیزمان، از خون پاک این شهید نخواهد گذشت و انتقام خون وی را از قاتلان و آمران و حامیان او خواهد گرفت و اجازه نخواهد داد که این جنایتکاران در رسیدن به اهداف پلید خود که همان وابستگی و تسلیم ملت بزرگ ایران است دست یابند.

این بیانیه می‌افزاید: دشمنان کوردل باید بدانند که ترور این سربازان و یاران عزیز انقلاب اسلامی گرچه تلخ است، اما راهی را که شهید فخری‌زاده‌ها آغاز کرده‌اند، هرگز متوقف نخواهد شد.

در انتهای این بیانیه آمده است: روحانیت معرز، فرماندهان محترم ، کارکنان دلاور و سربازان غیور یگان‌های تحت امر قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران (مستقر در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، گلستان و سمنان) این مصیبت را به محضر مقام معظم رهبری و همه تلاشگران و رهروان راه استقلال و سربلندی، همراهان و همرزمان آن دانشمند عزیز و به خصوص به خانواده محترم فخری‌زاده تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهید را از خداوند منان خواستارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها