حجت‌الاسلام‌ آقاجان‌پور در مراسم تشییع پیکر شهید فخری‌زاده:

دشمن با «مذاکره» دست از دشمنی خود برنمی‌دارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: برخی می‌گویند که با صحبت کردن و مذاکره کردن می‌توانیم کاری کنیم که دشمن، از دشمنی کردن دست بردارد، درحالی که این ممکن نیست.
کد خبر: ۴۲۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ - 30November 2020

دشمن با مذاکره، دست از دشمنی خود برنمی‌داردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌ «سید ضیاءالدین آقاجان‌پور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امروز (دوشنبه) در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «محسن فخری‌زاده» که با حضور مسئولان کشوری و لشکری در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد، با عرض تبریک و تسلیت به‌مناسبت شهادت پرافتخار دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور دکتر «محسن فخری‌زاده» به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، کارکنان نیروهای مسلح، نخبگان، دانشمندان و خانواده بزرگوار این شهید والامقام، متن پیام تبریک و تسلیت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به‌مناسبت شهادت دکتر «محسن فخری‌زاده» را قرائت کرد.

وی اظهار داشت: مصیبت شهادت جانسوز شهید پرافتخار انقلاب اسلامی دکتر «فخری‌زاده» برای ملت ما سنگین است و مردم از این واقعه بسیار متأثرند؛ اما ملت شریف ایران و خانواده این شهید والامقام بدانند که قرآن کریم ما را به صبر، استقامت و ایستادگی بشارت می‌دهد؛ بنابراین ما در مقابل این مصبیت صبر و استقامت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام‌ «آقاجان‌پور» ادامه داد: خواسته ملت ایران همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، مجازات قطعی آمران و عالملان این جنایت و جنایات دیگر است؛ اما سوال این است که دشمنان ما چرا دانشمندان هسته‌ای و دفاعی، نخبگان و فرهیختگان ما را هدف قرار می‌دهند؟ برخی می‌گویند که با صحبت کردن و مذاکره کردن می‌توانیم کاری کنیم که دشمن، از دشمنی کردن دست بردارد، درحالی که این ممکن نیست.

وی با تأکید بر این‌که دشمنان با اصل و ماهیت نظام جمهور اسلامی مخالفتند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در تعبیری از «نظام سلطه» سخن گفته‌اند؛ «نظام سلطه» یعنی نظام جباران، نظام زورگویان، کسانی که این حق را برای خود قائل هستند که به ملت‌ها زور بگویند و خواسته‌های نامشروع خود را تحمیل کنند، درحالی که ماهیت نظام جمهوری اسلامی با «نظام سلطه »در تعارض است؛ بنابراین هرگز آن‌ها دست از دشمنی بر نخواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز ما در کنار پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار عهد و پیمان می‌بنیدیم که «شهید فخری‌زاده! تو به عهد و پیمارن خود با خدا وفا کردی و ما امروز با شما عهد و پیمان می‌بندیم که این راه را ادامه دهیم و این مسیر را تا آخر ادامه می‌دهیم».

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها