ترور شهید «فخری زاده» نشانه‌ به بن‌بست رسیدن استکبار جهانی است

شورای هیأت‌های مذهبی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه به مناسبت ترور شهید «محسن فخری زاده» بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ - 30November 2020

ترور شهید «فخری زاده» نشانه‌ی به بن‌بست رسیدنِ استکبار جهانی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، شورای هیأت‌های مذهبی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه به مناسبت شهادت شهید «محسن فخری زاده» بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

این ترور بزدلانه که عاملان و طراحانش هرگز جرأت نخواهند کرد به جنایت کثیف و پلید خود اعتراف کنند و مسئولیت آن را بپذیرند مانند دیگر جنایات شبکه تروریسم بین‌الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویس‌های سیا و موساد عمل شده و نشانه‌ی به بن‌بست رسیدنِ استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیسم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده ایران اسلامی است.

آنها در این رفتار شنیع و قساوت آمیز نیز شکست خواهند خورد و به اغراض پلید و شریرانه خود دست نخواهند یافت.

رشد شتابنده علمی و فتح قله‌های دانش که با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور و توانا امروز قائم به هیچ فردی نیست، این یک جنبش تاریخی و برخاسته از یک عزم خلل‌ناپذیر ملی است.

هیأت مذهبی شهرستان گناوه و اداره تبلیغات اسلامی به نوبه‌ی خود شهادت، شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشمند هسته‌ای کشور را به ساحت حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، فرمانده معظم کل قوا، (مد ظله العالی)، همکاران ایشان و خانواده گرانقدر آن شهید؛ تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار