دل دادن دلدادگان فرهنگ ایثار و شهادت به فضای معنوی شهدای گمنام در خوزستان

پیکر مطهر 6 شهید گمنام که چندی پیش با استقبال مسئولان استان خوزستان از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز وارد خوزستان شدند به محفلی برای دلدادگان فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل شده‌اند.
کد خبر: ۴۲۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲ - 01December 2020

دل دادن دلدادگان فرهنگ ایثار و شهادت به فضای معنوی شهدای گمنام در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، پیکر مطهر 6 شهید گمنام که چندی پیش با استقبال مسئولان استان خوزستان از طریق فرودگاه بین‌المللی سردار شهید «قاسم سلیمانی» اهواز وارد پایتخت دفاع مقدس شدند به محفلی برای دلدادگان فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل شده‌اند.

در همین راستا امروز مدیران و کارکنان بانک سپه خوزستان با استقبال و همراهی سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با حضور در جوار تابوت شهدای گمنام ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان شهدا با ذکر دعا و صلوات یاد و خاطره همه شهدا و به خصوص شهدای گمنام را گرامی داشتند.

پس از تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران، پیکر 4 شهید دیگر همچنان در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان میزبان دلدادگان جهاد و ایثار و شهادت از سراسر استان شده‌اند و گروه‌های مختلف با شور و حال حسینی برای زیارت شهدا دل به فضای معنوی استقرار سربازان گمنام بسته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار