آیت‌الله علوی‌گرگانی:

گروه‌های جهادی گزارش اقدامات خود را منعکس نمایند

یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم با تقدیر از اقدامات گروه‌های جهادی گفت: گزارش کار خود را به رهبر معظم انقلاب و علما ارائه دهید و ما هم همواره از این دست اقدامات حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۴۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷ - 10March 2015

گروه‌های جهادی گزارش اقدامات خود را منعکس نمایند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار مسئول بسیج سازندگی استان قم طی سخنانی ابراز داشت: حمایت از محرومان به عهده همه اقشار جامعه است.

وی افزود: محیطی که ناامن و مناسب برای زندگی نیست نباید مورد استفاده قرار گیرد و این وظیفه جهاد سازندگی است که محل زندگی محرومان جامعه را مورد بررسی قرار داده و شرایط زندگی را در آنجا فراهم کند.

آیتالله علویگرگانی توجه و رسیدگی به محرومان را یکی از اهداف انقلاب دانست و ابراز داشت: امام خمینی(ره) با هدف حضور محرومان و مستضعفان در جامعه و بیرون راندن مستکبران از کشور انقلاب کردند و از همین رو مدیران و مسؤولان باید حامی مستضعفان باشند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه یکی از اهداف دیگر انقلاب حمایت همه جانبه نظام از محرومان و مستضعفان بود، اظهار داشت: هدف امام خمینی(ره) این بود که با استفاده از درآمد و منابع مالی هزینههای جاری مردم از قبیل هزینههای قبوض مصرفی را میتوان پرداخت که متاسفانه برخی از این جمله امام خمینی(ره) سوء برداشت میکنند.

 وی با بیان اینکه با حمایت کردن از مستضعفان و محرومان جامعه میشود یکی از اهداف انقلاب را به ثمر برسانیم؛ خاطرنشان کرد: سازمان بسیج سازندگی در راستای اهداف امام خمینی(ره) و انقلاب در جامعه باید فعالیت بیشتری را از خود نشان دهد.

آیتالله علوی گرگانی با تقدیر از اقدامات گروههای جهادی در رفع محرومیت در کشور، تصریح کرد: گزارش کار خود را به رهبر معظم انقلاب و علما ارائه دهید و  ما هم همواره از این دست اقدامات حمایت میکنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار