فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک‌ نیروی زمینی سپاه پاسداران:

یادواره شهدای منطقه شرق گیلان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

سرهنگ «سبحان تاور» با اشاره به برگزاری نهمین یادواره شهدای منطقه شرق گیلان گفت: به‌دلیل ویروس کرونا، مراسم یادواره هزار و 269 شهید والامقام تیپ میرزا کوچک و دو شهید سرافراز گمنام فردا چهارشنبه «12 آذر» با محوریت شهید میرزاکوچک جنگلی ساعت 18 به صورت زنده از شبکه استانی باران پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۲۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ - 01December 2020

یادواره شهدای منطقه شرق گیلان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «سبحان تاور» فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک‌ نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان ‌اینکه کمترین کاری که می‌توانیم در قبال شهدا انجام دهیم برگزاری یادواره‌های شهداست اظهار داشت: شهدا الگوی واقعی جامعه هستند و به‌‌همین سبب دشمن تلاش می‌کند که فرهنگ ایثار و شهادت را از سطح جامعه اسلامی حذف کند.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک‌ نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا تاکیدی بر راه و روش این اسطوره‌ها در پیروی از ولایت فقیه است تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا نیز می‌تواند بهترین الگو برای جوانان کشورمان باشد.

وی با اشاره به برگزاری نهمین یادواره شهدای این تیپ ‌افزود: هرساله مراسم با شکوهی با حضور پرشور مردم گیلان در این تیپ برگزار می‌شود اما امسال به‌دلیل شرایط موجود مراسم یادواره هزار و 269 شهید والامقام تیپ و دو شهید سرافراز گمنام فردا چهارشنبه «12 آذر» با محوریت شهید میرزاکوچک جنگلی ساعت 18 به صورت زنده از شبکه استانی باران پخش می‌شود.

تاور با بیان اینکه الگو‌ گرفتن از اسوه‌ها و روش شهدا که برای دفاع از آرمان‌ها و نظام اسلامی از جان خود گذشتند مهم است خاطرنشان کرد: بهترین الگوی ترویج سبک زندگی اسلامی سیره و روش شهداست و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در واقع یاد‌آوری به خود ما است.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدای منطقه شرق گیلان شامل آستانه اشرفیه، سیاهکل، لاهیجان، املش، لنگرود و رودسر می‌شود متذکر شد: از کل شهدای تیپ، 223 نفر پاسدار، 228 نفر سرباز و 805 نفر بسیجی بودند که «شهید فرهاد خوشه‌بر»، «شهید جمال رضی» و «شهید سعید مسافر» از پاسداران این تیپ بودند که برای دفاع از حرمین به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار