امیر حیدری:

نزاجا در تولید قطعات مقابله با تهدیدات دشمن به خودکفایی رسیده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در مقطع کنونی از نظر آمادگی رزمی، توان دفاعی و تولید قطعات موردنیاز مقابله با تهدیدات دشمن در بالاترین وضعیت قرار دارد.
کد خبر: ۴۲۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ - 01December 2020

نزاجا در تولید قطعات مقابله با تهدیدات دشمن به خودکفایی رسیده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز (سه‌شنبه) در مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگ کننده ننیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: ما در نیروی زمینی ارتش سه اصل ولایتمداری، شایسته سالاری و عدالت محوری را سرلوحه تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه اصل ولایت‌مداری اولویت اول در سطح نزاجا است افزود: تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های طراحی شده در نیروی زمینی ارتش در راستای منویات و تدابیر نورانی فرماندهی کل قوا است.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه امروز نیروی زمینی در بالاترین سطح وضعیت آمادگی رزمی قرار دارد، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی و دلسوزانه امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نزاجا خاطرنشان کرد: امروز نیروی زمینی در تمامی حوزه‌ها اعم از یگان‌های زرهی، توپخانه، نیرو مخصوص واکنش سریع، متحرک هجومی، هوانیروز و پهپاد در بالاترین سطح توان رزمی، دفاعی و تولید قطعات موردنیاز مقابله با تهدیدات دشمن قرار دارد، کسب تمامی مولفه‌های قدرت و اقتدار نیروی زمنیی در حال حاضر مرهون مجاهدت‌های بی بدیل تمامی فرماندهان و کارکنان است.

در ادامه امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین نیروی زمینی ارتش نیز گفت: تحرک و کارآمدی از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در سطح یگان‌های نظامی است و امروز با همت تمامی فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی شاهد انقلاب عظیمی در حوزه آمادگی رزمی، تحرک و توان دفاعی هستیم.

وی با اشاره به اینکه توان رزمی و دفاعی نیروی زمینی ارتش در سه سال اخیر رشد قابل ملاحظه‌ای را داشته است افزود: نیروی زمینی ارتش کارهای زیر بنایی بسیار عظیمی را در حوزه‌های مختلف و در تمامی رسته‌ها آغاز کرده است و در حال حاضر به درجه‌ای از توانمندی رسیده است که می‌تواند در کم‌ترین زمان ممکن ادوات و تجهیزات فوق سنگین را به هر نقطه‌ای از کشور که نیاز به حضور داشته باشد، اعزام کند.

امیر سرتیپ نعمتی به برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی در ایام کرونایی در سطح نزاجا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر چهار دوره مهم نیرو مخصوص در مناطق مختلف کشور درحال اجراست که از نظر نیروی انسانی و تجهیزات در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

وی همچنین ادامه داد: امروز تیپ‌های واکنش سریع، متحرک هجومی، مکانیزه، زرهی، هوانیروز و پهپاد با تمام قدرت، اجرای ماموریت می‌کنند و در هر منطقه‌ای از کشور که نیاز باشد حاضر شده و در تامین امنیت گام‌های بلندی را برداشته‌اند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان، تحریم دشمنان را یک فرصت مهم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بدانند که امروز فرصتی برای عرض اندام آنها در منطقه نیست، ما امروز قدرت برتر نظامی منطقه هستیم و رسیدن به این جایگاه را مدیون تدابیر هوشمندانه و خردمندانه ولی امر مسلمین جهان هستیم.

در این مراسم حجت‌الاسلام صالحی نسب رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش ضمن تشکر و قدردانی از همکاری صمیمانه امیر سرتیپ علی جهانشاهی با اداره عقیدتی سیاسی در حوزه برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی گفت: امیر سرتیپ جهانشاهی با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر تمامی فعالیت‌ها و برنامه های نیروی زمینی ارتش را مدیریت می‌کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های مهم سبک زندگی مجاهدانه گفت: تلاش حداکثری، مقاومت برای رفع موانع، استقامت و ولایت مداری از ویژگی‌ها و مولفه‌های مهم سبک زندگی مجاهدانه است.

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب به واکاوی مولفه‌های سبک زندگی مجاهدانه پرداخت و تصریح کرد: یکی از مولفه‌های مهم این سبک، ولایت‌مداری است یعنی تفکر، احساس و عمل تمامی نیروها در راستای اجرای منویات امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) باشد.

وی با ابراز خرسندی از ولایتمداری تمامی فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های ارتش، افزود: امروز آحاد کارکنان ارتش، خانواده و فرزندان آنها در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته و تدابیر حکیمانه معظم له را سرلوحه تمامی شئون زندگی خود قرار داده‌اند.

بنا بر این گزارش، در این مراسم از تلاش‌های شبانه‌روزی، دلسوزانه و مومنانه امیر سرتیپ علی جهانشاهی قدردانی و امیر سرتیپ عباس فلاح با حکم فرمانده نیروی زمینی ارتش به عنوان معاون هماهنگ کننده این نیرو منصوب شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها