مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

مراسم بزرگداشت شهید «محسن فخری‌زاده در بیرجند برگزار می‌شود

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: مراسم بزرگداشت شهید «محسن فخری‌زاده» و تجدید پیمان با شهدا در حسینیه جماران بیرجند برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ - 02December 2020

مراسم بزرگداشت شهید «محسن فخری‌زاده در بیرجند برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محمدولی عارفی» مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، با اشاره به جایگاه علمی و عملی شهید «محسن فخری‌زاده»، اظهار داشت: ملت ما به شخصیت‌هایی مانند شهید فخری‌زاده همیشه افتخار می‌کند.

وی بیان داشت: مردم انقلابی ما و خصوصا دانشمندان حتما را راه این شهید بزرگوار را ادامه خواهند داد و فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با توجه به دیدگاه‌های مقام ولایت در زمان مقتضی و با رعایت همه مسائل انتقام خون شهید عزیز ما را خواهند گرفت.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد: اگرچه برای شخصیت‌های بزرگ کشور مانند سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» جلساتی باشکوه در سراسر کشور و دیگر نقاط دنیا برگزار شد اما با توجه به شرایط کرونایی پیش رو، این امکان برای شهید گرانقدر فخری‌زاده وجود ندارد.

عارفی افزود: بنابراین جلسه‌ای با جمعیت محدود و با حضورجمعی از مسئولان استان  برای بزرگداشت این شهید فاخر، تجدید عهد و پیمان با شهدا و اعلام انزجار از استکبار در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا، مردم شهیدپرور استان می‌توانند امشب از ساعت ۱۸ تا ۱۹ از طریق گیرنده‌های تلویزیونی و شبکه خاوران در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار