معاون نیروی انسانی ناجا در خراسان‌جنوبی:

طرح «وکیل‌الشهدا» در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود/ راه‌اندازی سامانه ایثارگران در ناجا

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: طرح وکیل‌الشهدا در استان خراسان‌جنوبی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که براساس آن هر یک از کارکنان ناجا در ماه از یک خانواده شهید بازدید و در جهت رفع مشکلات آنان اقدام می‌کند.
کد خبر: ۴۲۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ - 02December 2020

طرح «وکیل‌الشهدا» در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود/ راه‌اندازی سامانه ایثارگران در ناجابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «زنگویی» معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی امروز در مراسم معارفه نماینده ناجا در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره در حوزه ایثار و شهادت همکاری خوبی با مجموعه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داشته و با فعال شدن کارگروه ناجا این روند شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی ارزش‌های دفاع مقدس را از مهم‌ترین ارزش‌های اجتماعی در جامعه دانست و بیان داشت: نیروی انتظامی یکی از ارگان‌های است که می‌تواند با تداوم راه شهدا مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

معاون نیروی انسانی فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را امری ضروری دانست و از راه‌اندازی سامانه ایثارگران در نیروی انتظامی خبر داد و عنوان کرد: نسبت به ثبت و ضبط سوابق ایثارگران در این سامانه اقدام می‌شود.

زنگویی بازدیدهای مستمر از خانواده شهدا و اقدامات حمایتی و برگزاری یادواره های شهدا را از مهم‌ترین برنامه‌ها در سال جاری ذکر و تبیین کرد: طرح وکیل‌الشهدا در استان خراسان‌جنوبی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که براساس آن هر یک از کارکنان ناجا در ماه از یک خانواده شهید بازدید و در جهت رفع مشکلات آنان اقدام می‌کند و با توجه به موفق بودن این طرح، به سایر استان‌ها تعمیم داده شده است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم سرهنگ «محمد دشت‌آرا» به‌عنوان مسئول کارگروه ناجا در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار