فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر خبر داد؛

۲۱۳ هزار بسته غذایی توسط گروه‌های جهادی در استان بوشهر توزیع شد

سردار علی رزمجو گفت: تاکنون ۲۱۳ هزار بسته غذایی توسط گروه‌های جهادی در استان بوشهر توزیع شد.
کد خبر: ۴۲۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱ - 03December 2020

از ابتدای شیوع کرونا حرکت‌های جهادی نقش مهمی در کمک به نیازمند داشته‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در حاشیه اجرای مرحله سوم رزمایش همدلی، کمک‌های مؤمنانه و اکرام علوی اظهار داشت: مردم خیر و نیکوکار بوشهر مشارکت و همراهی خوبی را در کمک به نیازمندان داشتند.

وی از استمرار کمک‌های مردم نیک‌اندیش استان بوشهر به نیازمندان خبر داد و گفت: مرحله سوم رزمایش همدلی، کمک‌های مومنانه و اکرام علوی امروز از سوی دست‌اندرکاران مسجد ولایت بوشهر اجرا شد.
 
رزمجو افزود: گروه‌های جهادی پنج هزار بسته غذایی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان شامل برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه‌فرنگی و دیگر مایحتاج عمومی میان افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع کردند.
 
وی با بیان اینکه این بسته‌ها توسط بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و مردم نیکوکار بوشهری تهیه شده است خاطر نشان کرد: پنج هزار بسته مواد غذایی به ارزش دو میلیارد تومان بر اساس لیست تهیه شده توسط دست‌اندرکاران مسجد ولایت بوشهر و گروه‌های جهادی میان افراد مورد نظر توزیع می‌شود.
 
رزمجو از توزیع بیش از ۲۱۳ هزار بسته معیشتی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا، بسیجیان استان بوشهر ضمن مشارکت در برنامه‌های مختلف مقابله با ویروس کرونا با حرکت‌های جهادی نقش مهمی در تأمین و تهیه مواد غذایی افراد نیازمند داشته‌اند به‌گونه‌ای که تاکنون افزون بر ۲۱۳ هزار بسته مواد غذایی در اختیار نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در شهرها و روستاها قرار گرفته است.
 
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد: تا زمانی که ویروس منحوس کرونا، نابود نشده است این کمک‌ها و فعالیت‌ها در نقاط مختلف استان بوشهر ادامه دارد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها