با حضور امیر سرتیپ نصیرزاده؛

آئین رونمایی از اثر هنری شوق پرواز برگزار شد

با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش و همزمان با هفتادمین سالروز ولادت شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی، آئین رونمایی از اثر هنری شوق پرواز برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ - 05December 2020

آئین رونمایی از اثر هنری شوق پرواز برگزار شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، به مناسبت هفتادمین سالروز ولادت شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی، مراسم رونمایی از اثر هنری شوق پرواز با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ بقایی فرمانده اسبق نهاجا، خانواده شهدا و جمعی از پیشکسوتان این نیرو در اندیشکده راهبردی فتح برگزار شد.

در این مراسم، امیر سرتیپ نصیرزاده با اشاره به ویژگی‌های برجسته اخلاقی این شهید بزرگوار گفت: زندگی شخصی شهید بابایی سرشار از ساده زیستی و دوری از تجملات بود و این شهید بزرگوار در همه حال به حفظ و صیانت از بیت المال اهتمام فراوان داشت. از دیگر خصوصیات اخلاقی برجسته این شهید نیز می‌توان به تواضع و فروتنی، ساده زیستی، تصمیم گیری صحیح و مناسب در شرایط مختلف، مردمداری، روحیه نظم و انضباط و انقلابی بودن اشاره کرد که باید سرمشق همه در نیروی هوایی ارتش باشد.

فرمانده نیروی هوایی افزود: شهید عباس بابایی کار‌ها و عملیات‌های بسیار مهمی در جنگ تحمیلی انجام داد که بارزترین آنها، اسکورت کاروان‌های نفتی و جلوگیری از قطع صادرات نفت ایران بود او در تمام طول خدمت خود به فکر خدمت به کشور و مردم بود و نام این شهید بزرگوار همواره بعنوان یکی از تاریخ سازان ایران اسلامی جاوید خواهد ماند.

گفتنی است، در این مراسم از اثر هنری شوق پرواز کاری از استاد مهدی امینی رونمایی شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار