عبدالله مرتضوی:

بصیرت و آگاهی از ویژگی‌های مشهود در شهدای دانشجو بود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: بصیرت و آگاهی از ویژگی‌های مشهود در شهدای دانشجو بود و امروز تامل در سیره این عزیزان، این بیداری اسلامی به وضوح دیده می‌شود.
کد خبر: ۴۳۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ - 06December 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران امروز «یکشنبه» در دیدار با مادر شهید دانشجو «علی‌اکبر قوام‌پور» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: بصیرت و آگاهی از ویژگی‌های مشهود در شهدای دانشجو بود و امروز تأمل در سیره این عزیزان، این بیداری اسلامی به‌وضوح دیده می‌شود.

وی در این دیدار با تبریک روز دانشجو افزود: بصیرت، درایت و هوشمندی مثال‌زدنی دانشجویان و قشر فرهیخته ایران قبل و بعد از انقلاب، نه‌تن‌ها نظام، انقلاب و میهن اسلامی را در برابر طوفان هجمه‌ها و توطئه‌های سهمگین استکباری حفظ کرده است بلکه آن را به موتور محرکه و الگوی نافذ و جامعی برای شکل‌گیری نهضت بیداری جهانی و فراگیر شدن امواج ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی در جای‌جای عالم خودباخته و تحت سلطه امروز مبدل ساخته است؛ با تأمل در سیره زندگی شهدای دانشجو این موضوع کاملاً درک می‌شود.

شهید «علی‌اکبر قوام‌پور» سال ۳۹ در شهرری متولد شد و سال ۶۶ به فیض شهادت نائل آمد. از این شهید بزرگوار یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار