مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی:

طرح «لاله‌های روشن» به یاد ۴۳۵ شهید دانش آموز و معلم خراسان‌جنوبی برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: طرح ملی «لاله‌های روشن» در مرحله دوم به تبیین راه و سیره عملی ۴۳۵ معلم و دانش‌آموز شهید خراسان‌جنوبی برای بیش از ۱۵۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی در قریب یک هزار آموزشگاه استان می‌پردازد.
کد خبر: ۴۳۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ - 08December 2020

طرح «لاله‌های روشن» به یاد ۴۳۵ شهید دانش آموز و معلم خراسان‌جنوبی برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدعلی واقعی» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، در ویژه برنامه تلویزیونی دومین مرحله اجرای طرح ملی «لاله‌های روشن» که به صورت زنده از شبکه‌های شاد و آپارات پخش شد، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان دانش‌آموز بهارستان علم و ادب در موقعیت‌های حساس تاریخ انقلاب و بر خلاف سن کمشان، هر کجا که احساس تکلیف کرده‌اند در خط مقدم قرار گرفته و می‌گیرند.

وی بیان داشت: استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان به موقع شناسایی، کشف، هدایت شود و بر مبنای تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی چه در کلاس‌های حضوری و چه در فضای مجازی آموزش ببینند، می‌توانیم شاهد خلق سلیمانی‌های متعددی در عرصه‌های دفاعی، هسته‌ای، بهداشتی، سیاسی، عقیدتی و علمی باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید «محسن فخری‌زاده» به دست آمریکا و اسرائیل جنایتکار و با همکاری مزدوران منطقه‌ای و منافقین داخلی، عنوان کرد: راه رشد و تعالی دانش‌آموزان در مدرسه هموار شده و از این فضای مقدس اوج می‌گیرند و به اسطوره‌های علمی، ادبی، دفاعی و هسته‌ای تبدیل می شوند.

واقعی ادامه داد: طرح ملی «لاله‌های روشن» در مرحله دوم به تبیین راه و سیره عملی ۴۳۵ معلم و دانش‌آموز شهید خراسان‌جنوبی برای بیش از ۱۵۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی در قریب یک هزار آموزشگاه استان می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: لازمه تربیت دانش‌آموزان ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان است که برای نهادینه شدن آن باید طرح ملی «لاله‌های روشن» به یک برنامه پایدار تبدیل شود.

انتهای پیام/           

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار