پدر شهید «حسین شکوهی» آسمانی شد

پدر شهید «حسین شکوهی» بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۳۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ - 09December 2020

پدر شهید «حسین شکوهی» آسمانی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، پدر شهید والامقام «حسین شکوهی» بر اثر کهولت سن و بیماری در سن 81 سالگی  دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد.

پیکر مرحوم «ابراهیم شکوهی» پیش از ظهر امروز با حضور مردم و مسئولان شهرستان و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تشییع و در گلزار شهدای آستان مبارک حسین ابن موسی الکاظم (ع) در کنار فرزند شهیدش آرام می‌گیرد.

«حسین شکوهی» در 11 شهریور سال 48 در شهرستان طبس دیده به جهان گشود. تحصیلات خود را تا سال سوم متوسطه در رشته تجربی ادامه داد.

در دوران راهنمایی با وجود سن کم عضو پایگاه بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شد و وقتی ندای ولی فقیه زمان آن امام خمینی را شنید که فرمود امروز جنگ در رأس امور است احساس وظیفه کرد و پس از طی مراحل آموزش بسیج راهی جبهه شد و در خط مقدّم منطقه عملیّاتی فاو در سِمَت آرپی جی زن  در لشکر 21 امام رضا(ع) به دفاع از کیان میهن اسلامی مشغول شد.

حسین سرانجام در 16 فروردین 1365 در عملیات والفجر 8 به فیض عظمای شهادت نایل آمد. پیکر پاکش مدت 15 سال بی نام و نشان ماند تا اینکه پس از شناسایی در روز 10 مرداد سال 1380 پیکر مطهرش در شهرستان طبس تشییع و در کنار بارگاه حسین بن موسی الکاظم(ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار