دبیر مجمع تشخیص مصلحت:

تنها راه جلب احترام جهانی قوی شدن است

رضایی با بیان اینکه تنها راه جلب احترام جهانی قوی شدن است، گفت: اقتصاد و فرهنگ از مؤلفه‌های مهم قدرت هر کشوری محسوب می‌شود و این دو عامل اساسی امنیت و احترام جهانی نسبت به هر ملتی است.
کد خبر: ۴۳۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ - 12December 2020

تنها راه جلب احترام جهانی قوی شدن استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت در گفت‌وگویی، بیان داشت: تنها راه جلب احترام جهانی نسبت به ملت ایران با توجه به دشمنی‌های فراوانی که وجود دارد قوی شدن است. زمانی که ما قوی شویم امنیت و احترام دیگر کشور‌ها نسبت به ایران افزایش پیدا می‌کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ از مؤلفه‌های مهم قدرت هر کشوری محسوب می‌شود تاکید کرد: این دو عامل اساسی امنیت و احترام جهانی نسبت به هر ملتی است.

وی گفت: فرهنگ باعث پایداری در توسعه، تحکیم باور‌ها و افزایش انرژی است و پیشرفت بدون فرهنگ ناپایدار خواهد بود؛ لذا هم عامل مقوم و هم عامل پایداری پیشرفت کشور است.

رهبر معظم انقلاب ۲۱ مهر سال جاری در ارتباط تصویری با مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح فرمودند: امنیّت برای کشور یک ارزش بسیار والا و اساسی و یک عنصر حیاتی است؛ چون بدون امنیّت، همه ارزش‌های مهمّ کشور دچار اختلال خواهند شد؛ هم رفاه، هم عدالت، هم دانش‌ورزی و دیگرِ ارزش‌های مهم. بنابر‌این، حضور در این دانشگاه‌ها یک فرصت بسیار مهمّی است، یک کار بسیار باارزشی است.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار