سرلشکر جعفری:

در صورت جهالت‌های استراتژیک به سمت فروپاشی دشمن می‌رویم

فرمانده کل سپاه گفت: اگر دشمنان بخواهند جهالت‌های استراتژیک خود را علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی عملی کنند ما به سمت فروپاشی آنان پیش خواهیم رفت.
کد خبر: ۴۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰ - 11March 2015

در صورت جهالت‌های استراتژیک به سمت فروپاشی دشمن می‌رویم

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی کل سپاه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه دومین روز از هفدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: حضرت امام خامنهای(مدظله العالی) واقعیتی به نام جهان اسلام را بهعنوان قطب قدرت مطرح و آمریکا را از مدیر و ناظم جهانی به یک بازیگر تنزل دادهاند.

وی افزود: امروز راههای غلبه بر جهان اسلام تحت هدایتهای حکیمانه این وجود مطهر و با برکت مسدود و امپراطوری آمریکا در چرخهی نزولی قدرت قرار گرفته است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به قدرت بازدارندگی و توانمندیهای دفاعی کشور برای مقابله با تهدیدات دشمنان تصریح کرد: ما به میزانی قدرتمند شدهایم، که هیچ نگرانی از رفتارهای غیر عقلانی دشمن نداریم، و از هر سناریوی مورد نظر دشمن عبور خواهیم کرد؛ این را تاریخ نزدیک ما اثبات کرده است.

سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه سناریوی دشمن چه تهدید نظامی باشد، چه تحریم، ما آنها را خنثی کنیم افزود: آمریکا باید برای بقای در حال انقراض خود تعیین تکلیف کند، ما متعجبیم که دشمن چرا بر سناریوهای پرهزینه و بی خاصیت خود تاکید دارد.

وی تصریح کرد: اگر دشمنان بخواهند جهالتهای استراتژیک خود را علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی عملی کنند ما به سمت فروپاشی آنان پیش خواهیم رفت.

فرمانده کل سپاه در پایان با بیان اینکه راهبردهای ما قاطع و تمام کننده است، تاکید کرد: ما راههای دشمن را برای تحقق نیات متکبرانه و ظالمانهاش بستهایم و بیش از هر زمان دیگر مبسوط الیدیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها