دبیر جشنواره سردار شهید «سلیمانی» در بافق:

جشنواره مجازی سردار شهید «سلیمانی» با محور مقاومت آغاز شد

سید «حسین ضیایی» دبیر جشنواره سردار شهید «سلیمانی» در بافق گفت: این جشنواره با محور مقاومت و بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری از جوانان برای تبلیغ، ترویج و تبیین آن در شهرستان بافق فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۴۳۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹ - 12December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سید «حسین ضیایی» دبیر جشنواره سردار شهید «سلیمانی» در بافق گفت: این جشنواره با محور مقاومت و بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری از جوانان برای تبلیغ، ترویج و تبیین آن در شهرستان بافق فعالیت می‌کند.

سید حسین ضیایی افزود: جشنواره سردار شهید سلیمانی به منظور بزرگداشت چهره بین المللی مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری مجموعه‌های فرهنگی شهرستان بافق اجرا می‌شود.

دبیر جشنواره سردار شهید سلیمانی گفت: مقاومت با سرمایه سالاری، مقاومت با نفاق و شهدای مقاومت از شاخص‌های این جشنواره است که در پنج مرحله اجرایی می‌شود.

سید حسین ضیایی افزود: این جشنواره در ۱۴ رشته هنری از قبیل، فیلم کوتاه، هنر‌های تجسمی، ادبیات، شعر و موسیقی، نقاشی و گرافیک، خطاطی، نماهنگ، سخنرانی، سرود، مقاله، داستان کوتاه، مستند، بازی‌های رایانه‌ای و ... با هدف آشنایی جوانان با سیره سردار، معرفی و حمایت از هنرمندان شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: هنرمندان و علاقه مندان می‌توانند آثار هنری خود را در فضای مجازی تا دهم دی به دبیرخانه جشنواره از طریق شماره تلفن ۰۹۰۲۱۰۴۶۵۶۱ ارسال کنند.

دبیر جشنواره سردار شهید سلیمانی افزود: این جشنواره پس از داوری و آثار و معرفی برترین‌ها در دهه فجر امسال به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار