رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد؛

کشف بیش از 2 میلیون لیتر سوخت قاچاق در کشور

سرهنگ امینی گفت: در اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق سوخت دو میلیون و ۴۷۴ هزار و ۱۵۲ لیتر سوخت در کشور کشف شد.
کد خبر: ۴۳۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ - 13December 2020

کشف بیش از 2 میلیون لیتر سوخت قاچاق در کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ ستاد «جلال امینی» رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه تدوینی سال ۹۹ و به منظور شناسایی و انهدام شبکه‌های قاچاق در حوزه سوخت، ششمین مرحله طرح برخورد با قاچاق سوخت (جاساز مخازن اضافی و غیراستاندارد خودروها) در هفته گذشته در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: مجموع کشفیات فرآورده‌های نفتی در این طرح، دو میلیون و ۴۷۴ هزار و ۱۵۲ لیتر به تفکیک نوع فرآورده شامل گازوئیل به مقدار یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۴۳ لیتر، بنزین ۱۸ هزار و ۸۰۰ لیتر، نفت سفید ۸۸ هزار و ۹۷۰ لیتر، نفت کوره ۴۰ هزار و ۴۰ لیتر و ارزش کشفیات مذکور بیش از ۱۳۶ میلیارد ریال است.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: از ۱۲ هزار و ۶۱۹ دستگاه خودرو‌های کنترل شده ۴۹۶ خودروی متخلف توقیف، ۹۴۱ نفر دستگیر و ۴۸ عدد کارت سوخت کشف شد و در این رابطه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سرهنگ ستاد امینی خاطرنشان کرد: تلاش این پلیس با اجرای طرح‌های عملیاتی و واپایشی در زمینه مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت اثر بخش بوده، لذا برخورد ریشه‌ای با قاچاق، مستلزم همکاری سایر سازمان‌های متولی نیز است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها