یادداشت/ حجت‌الاسلام علی شیرازی

«شهدای مدافع حرم»؛ مایه‌ افتخار اسلام ناب محمدی

شهدای مدافع حرم که مایه‌ افتخار جامعه‌ اسلامی، مایه‌ افتخار ایران و لبنان و سوریه و عراق و پاکستان و افغانستان، و مایه‌ افتخار اسلام محمدی و تشیع علوی شدند، با حماسه‌هایی که در سوریه و عراق آفریدند و با فداکاری‌های خود، تمامی نقشه‌های آمریکای چپاول‌گر و متجاوز را در منطقه‌ی غرب آسیا از بین بردند.
کد خبر: ۴۳۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹ - 15December 2020

شهدای مدافع حرم؛ مایه‌ افتخار اسلام محمدیگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس - حجت‌الاسلام علی شیرازی؛ یکی از معجزه‌های انقلاب اسلامی، حضور عاشقانه‌ جوانان ایرانی، لبنانی، سوری، افغانستانی، عراقی و پاکستانی و غیور مردان جبهه‌ مقاومت، برای مقابله و مواجهه‌ با دشمنان خبیث و خائن و داعشی‌های خودفروخته و عنود بود.

این جوانان غیرتمند، شجاع، نترس و شهادت‌طلب، از زندگی راحت گذشتند، جان را کف دست گرفتند، برای احساس تکلیف و وظیفه، و با اصرار و التماس وارد میدان جهاد و شهادت گشتند و جان خود را برای اعتلای کلمه‌ اسلام و نابودی جبهه‌ی کفر و استکبار تقدیم حضرت حق و باری‌تعالی کردند؛ و با ایمان بلند و عرفان و تقوای الهی و با اخلاص عظیم خود، جامعه‌ بشری را نورانی نمودند.

این غیورمردان عاشق، با اعتقاد راسخ و عشق به فداکاری، با شوق به شهادت و با بصیرت کامل، به‌رغم تبلیغات مخالفان و معاندان و جنگ روانی گسترده‌ی دشمنان داخلی و خارجی، داوطلبانه به ندای دفاع از حرم و حریم اهل‌بیت (ع) لبیک گفتند و مرگ سرخ را چونان مولای‌شان حسین‌بن‌علی (ع) به آغوش کشیدند و شربت شهادت نوشیدند.

این مجاهدان سترگ و شهیدان عزیز مدافع حرم، با عشق و شوق، در مقابل جبهه‌ جرار خطرناک بدتر از استکبار جهانی و صهیونیست‌های غدار و در برابر جریان‌های تکفیری و داعش جاهل ایستادند، جان خود را سپر کردند و نگذاشتند به حرم اولیای الهی و حرم حضرت سیدالشهدا (ع) و به حرم حضرت زینب کبری (س) آسیبی وارد گردد.

این جوانان متعصب و دلیر، با فداکاری و حماسه‌سازی خود اثبات کردند که مکتب اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب تشیع علوی، یک مکتب انسان‌ساز و باعظمت و موفق است؛ و می‌تواند ظلمت مدرن را؛ با همه‌ ادعای ظاهری به پهنه‌ی افول و شکست ببرد.

این شهدای گران‌قدر که مایه‌ افتخار جامعه‌ اسلامی، مایه‌ افتخار ایران و لبنان و سوریه و عراق و پاکستان و افغانستان، و مایه‌ افتخار اسلام محمدی و تشیع علوی شدند، با حماسه‌هایی که در سوریه و عراق آفریدند و با فداکاری‌های خود، تمامی نقشه‌های آمریکای چپاول‌گر و متجاوز را در منطقه‌ی غرب آسیا از بین بردند و جمهوری اسلامی ایران را از شر خناسان و ددمنشان و غارت‌گران نجات دادند و عشق به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را در دل مظلومان و مستضعفان جهان شعله‌ور ساختند.

این فرزندان رشید اسلام، با فهم دقیق و عمیق و با تحلیل درست و درک زمان، پا به خط مقدم میدان جنگی گذاشتند که با حضور شرفتمندانه‌ خود، و با عمل مخلصانه‌ خویش، شیعه و سنی و مسیحی و علوی و کرد و ترک و بلوچ و عرب و عجم را از خطر نجات دادند و از مرزهای اعتقادی، و از مرز ولایت و دین، و از حریم اولیای الهی دفاع کردند.

این شهدای گران‌سنگ و بزرگوار با انتخاب مرگ پرسود و تاجرانه، با این همت والای خود و با شهامت و رشادت و شهادت، نام خویش را در دفتر خاصه‌ی اولیای خدا ثبت کردند و سکه‌ اجر دو شهید را به نام خود ضرب نمودند.

این برجستگان امت، با دل کندن از شهوت ریاست و قدرت و ثروت و با دل بریدن از راحتی و آسایش و با اوج‌گیری در میدان شهادت‌طلبی، قدرت خدای بزرگ را به پشتیبانی جبهه‌ی حق آوردند. جبهه‌ باطل را رسوا کردند و ایران و عراق و سوریه را از خطرها و آسیب‌ها و از فتنه‌ها و توطئه‌ها نجات دادند.

این جواهران و گوهران کمیاب، با درایت و حکمت، خداوند حکیم و مهربان را خریدار سرمایه‌ خود کردند و در معامله‌ با پرودگار بزرگ، بالاترین سود را کسب کردند.

ایزد یکتا و خدای بی‌همتا نیز به کار فوق‌العاده و مجاهدت بی‌نظیر و خون مطهر این شهدای مدافع حرم برکت خواهد داد و ریشه‌ ظالمان جهانی و غارت‌گران بین‌المللی و آمریکای قلدر و غاصبان سرزمین فلسطین را از بن برخواهد کند.

یاد تمامی شهدای عزیز مدافع حرم؛ از ایرانی و عراقی و افغانستانی و پاکستانی و لبنانی و سوری، خصوصاً یاد فرمانده محبوب و عزیز آنان؛ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم و به روح بلند آن وارستگان و بریدگان از دنیا و مجهدان عارف و زاهد درود می‌فرستیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها