امیر «بهنام پیری» تاکید کرد؛

تقویت همکاری با نیروی انتظامی در اجرای برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس قزوین

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین بر تعامل و همکاری بیشتر با نیروی انتظامی استان قزوین در اجرای برنامه‌های دفاع مقدس تاکید کرد.
کد خبر: ۴۳۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ - 16December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، امیر «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین امروز در دیدار با سردار «علی ابراهیمی» فرمانده جدید نیروی انتظامی استان اظهار داشت: خوشبختانه نیروی انتظامی استان قزوین همواره به در اجرای برنامه‌های دفاع مقدس در کنار ما بوده و تعامل بسیار خوبی در این خصوص داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد: با حضور سردار ابراهیمی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان، شاهد ارتقا و افزایش برنامه‌های حوزه شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس باشیم.

سردار «علی ابراهیمی» فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: نیروی انتظامی از ابتدای جنگ تحمیلی بعنوان اولین خط در مقابل دشمنان و متجاوزان به سرزمین‌های ایران اسلامی ایستاد و در این راه شهدا و جانبازان زیادی را به انقلاب اسلامی اهدا کرد.

وی افزود: یکی از اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی نیروی انتظامی استان در حوزه دفاع مقدس، ایثار و شهادت خواهد بود و این مسیر از هیچ تلاشی در همراهی با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین کوتاهی نخواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی قزوین خاطرنشان کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و آسایش و امنیت امروز کشور بخاطر جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها