کریمی در گفت‌وگو با دفاع پرس تأکید کرد

آمادگی بسیج برای حضور در گشت‌های تعزیراتی

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: بسیج این آمادگی را دارد تا در صورت تقاضا، همچون گذشته برای خدمت به مردم در گشت‌های تعزیراتی با گران‌فروشان، کم‌فروشان و محتکران مقابله کند.
کد خبر: ۴۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۲ - 15March 2015

آمادگی بسیج برای حضور در گشت‌های تعزیراتی

محمد ابراهیم کریمی رئیس سازمان بسیج اصناف کشور، در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، درباره استفاده از بسیجیان در گشتهای تعزیرات حکومتی که در گذشته شاهد این استفاده بودیم، گفت: بسیج اصناف به عنوان بازوی خدمت گذار بازاریان و اصناف کشور این آمادگی را دارد که همکاری لازم در بخش های مورد نیاز با آنها را داشته باشد هر چند از نظر فنی و کارشناسی و حتی نظارتی اتاق اصناف متولی است، با این وجود چنانچه نیاز به همکاری بسیج در بحث تعزیرات باشد، بسیج اصناف از آمادگی کامل جهت این همکاریها برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از بازرسین تعزیرات، از جمع بسیجیان انتخاب هستند، افزود: در بحث امر به معروف و نهی از منکر زبانی، محدودیتی وجود ندارد؛ بدین معنی که در صورت مشاهده کمفروشی، گرانفروشی و... بسیج میتواند نقشآفرینی کند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در خصوص فروش بهاره اجناس مختلف نیز بیان داشت: هر ساله این فصل از سال که میرسد فروش بهاره اجناس نیز در شهرهای مختلف آغاز میشود، و علیرغم استقبال مردم از چنین فروشهایی، اشکالاتی در محتوای برگزاری چنین فروشهایی وجود دارد؛ زیرا مردم انتظار دارند از نظر کیفیت و قیمت تفاوتهایی را احساس کنند که متأسفانه بعضا چنین موضوعی اتفاق نمیافتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها