گفتگوی دفاع پرس با دو تن از خادمان راهیان نور:

سفر به راهیان نور پای دل می‌خواهد

خادمین شهدا معتقدند که برای آمدن به سرزمین‌های عشق و شهادت با پای دل باید آمد.
کد خبر: ۴۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ - 14March 2015

سفر به راهیان نور پای دل می‌خواهد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با کاروان دانشجویی یکی از دانشگاههای تهران همراه شدم تا قدم به سرزمینهای عشق و شهادت بگذارم. مسیر تهران به اهواز را با قطار طی کردیم. در بین راه با دو تن از خادمین شهدا که به قصد خدمت به  زائرین آمده بودند، گفتگویی کوتاه انجام دادم که در زیر میخوانید.

زینب 26 ساله نخستین بار است که راهی این سفر معنوی شده است. او میگوید که خیلی اتفاقی به عنوان خادم شهدا انتخاب شده چرا که قبل از عزیمت به این سفر قرار بوده که در قالب اردوهای جهادی به یکی از روستاهای اطرف شهرستان بشاگرد استان هرمزگان برای خدمت رسانی به مردم برود.

زینب گفت: به دلایلی این سفر لغو شد و از آنجایی که از لحاظ روحی به شدت احتیاج داشتم به مکانی سفر کنم که خودم را بازیابم به صورت کاملا اتفاقی به دلم افتاد که با کاروان راهیان نور به این سفر بیایم.

فاطمه 32 ساله یکی دیگر از خادمین بسیج دانشجویی حدود 12 سال است که به زائرین کاروانهای راهیان نور خدمت میکند. هر سال با نزدیک شدن به ایام حضور کاروانهای دانشجویی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس میرود.

او میگوید: تقریبا هر سال به عنوان خادم توفیق خدمت رسانی دارم، امسال نیز در قالب قرارگاه نور بسیج دانشجویی با گروهی از دانشجویان همراه شدم تا با استقرار در اردوگاه شهید باکری خرمشهر خادم الشهدا شوم.

انتهای پیام/ ز.ظ

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار