مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس تهران:

حاج قاسم سلیمانی اولین مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس را ایجاد کرد

سردار شیخی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس، جز اولین نفراتی بود که اولین مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس را در شهر کرمان راه‌اندازی کرد.
کد خبر: ۴۳۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ - 20December 2020

قاسم سلیمانی جز اولین نفراتی بودند که اولین مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس را ایجاد کردند.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، جلسه هماهنگی ساخت مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس جنوب غرب استان تهران با حضور سردار «علی اصغر محسن شیخی» مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع‌مقدس استان تهران، «مسلم خانی» مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه و «جعفر نائب‌‌‌صدری» رئیس اداره حفظ آثار دفاع‌مقدس جنوب غرب استان تهران در دفتر مدیر عامل برگزار شد.

سردار شیخی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: حضرت زینب (س) پیام رسان عاشورا بودند. و از خدا می‌خواهیم توفیق بدهد تا واقعیت‌های دفاع مقدس را بتوانیم درست تبیین و از تحریف و فراموشی جلوگیری کنیم.

وی ضمن تجلیل از مدافعان سلامت افزود: فداکاری مدافعان سلامت یادآور فداکاری‌های دوران دفاع مقدس می‌باشد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع‌مقدس استان تهران در آستانه سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و با تجلیل از شخصیت این شهید درباره نقش او در دفاع‌مقدس گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس بود و جز اولین نفراتی بود که اولین مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس را در شهر کرمان راه‌اندازی کرد.

سردار شیخی با اشاره به ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان تصریح کرد: شهید فخری‌زاده، از شهید سلیمانی مظلوم تر است چون مردم خیلی ایشان رو نمی‌شناختند حتی بین خواص نیز ناشناخته بودند.

در ادامه مسلم خانی نیز ضمن گرامیداشت یاد و نام خاطره شهدا گفت: نام و یاد شهید موجب بیمه شدن جامعه از تهاجم غرب می‌شود و ما همگی مدیون شهدا هستیم

وی با اعلام آمادگی خود و هیئت مدیره برای همکاری برای ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس تاکید کرد: با ایجاد و ساخت مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس انشالله بتوانیم گوشه ای از رشادت‌های شهدا و رزمندگان دفاع‌مقدس را به نمایش بگذاریم و تا جوانان با این فضا مانوس بشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار