رئیس کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نمایندگان مجلس در تصویب بودجه ۱۴۰۰ تکان‌های اقتصادی را مد نظر داشته باشند

بختیاری در خصوص بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: از نمایندگان مجلس درخواست داریم در تصویب بودجه سال آینده تکان‌های اقتصادی را مد نظر قرار دهند.
کد خبر: ۴۳۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۲ - 22December 2020

نمایندگان مجلس در تصویب بودجه ۱۴۰۰ تکان‌های اقتصادی را مد نظر داشته باشند«سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد در بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: امروز کمیته امداد و بهزیستی از حوزه حمایتی به سمت حوزه توانمندسازی مددجویان حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه قدم‌های خوبی در حوزه توانمندسازی مددجویان کمیته امداد برداشته شده است، افزود: به جز سالمندان و بیماران صعب‌العلاج که باید دائم تحت حمایت باشند نسبت به بقیه مددجویان باید در حوزه توانمندسازی ورود کنیم. 

رئیس کمیته امداد تأکید کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که مددجویان در حوزه اشتغال، مسکن، تأمین جهیزیه، هزینه درمان و تحصیل به توانمندی برسند.

بختیاری در خصوص بودجه سال ۱۴۰۰ و درخواست کمیته امداد از مجلس شورای اسلامی گفت: از نمایندگان مجلس درخواست داریم در تصویب بودجه سال ۱۴۰۰ تکان‌های اقتصادی را مدنظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه اگر تورم در سال آینده رشد داشته باشد، ما دچار مشکل خواهیم شد، عنوان کرد: تصویب پرداخت ۱۲۰ هزار تومان به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی قدم موثری بود و مشابه این حرکت در سال ۱۴۰۰ باید ادامه داشته باشد‌.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها