برگزاری جلسه هم‌اندیشی سردار «شیخی» با تشکل‌ مردمی «خط مقدم»

جلسه هم‌اندیشی با حضور سردار «علی‌اصغر محسن شیخی» مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس استان تهران با تشکل مردمی «خط مقدم» برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ - 23December 2020

برگزاری هم اندیشی با تشکل‌های مردمی+ تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، جلسه هم اندیشی با حضور سردار «علی‌اصغر محسن شیخی» مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس استان تهران و سرهنگ «حمزه‌علی نادری» مدیر آموزش و اسناد حفظ آثار دفاع‌ مقدس استان تهران با سیده زهرا ناصری «مدیر تشکل مردمی خط مقدم» به همراه دیگر اعضا در اداره‌کل حفظ آثار دفاع‌ مقدس استان تهران برگزار شد. 

در این جلسه سردار شیخی ضمن تشریح ماموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع‌ مقدس اظهار داشت: این جلسه به منظور تحکیم وحدت، آموزش و تربیت، بررسی اسناد و محتوا و جلوگیری از هرگونه تحریف برگزار شده است.

‌ناصری ضمن تشریح فعالیت‌های تشکل مردمی خط مقدم گفت: این گروه پژوهشی یکی از تشکل‌های مردمی و خودجوش در حوزه دفاع مقدس است که فقط از زنان تحصیل کرده اعم از حوزوی و دانشگاهی عضو می‌پذیرد و در سراسر کشور فعالیت دارد.

این مسئول عنوان کرد: وظیفه این تشکل ثبت خاطره، دل‌نوشته،تهیه محتوی علمی پژوهشی، ترجمه وقایع دفاع‌ مقدس به زبان‌های زنده و رایج دنیا اعم از انگلیسی، عربی، اردو، آلمانی، آلبانی، فرانسه و آمریکایی است. 

در پایان این نشست مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس استان تهران، هرگونه همکاری در جهت ثبت آن تشکل در وزارت کشور و اعطای مجوز موقت اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار