بازخوانی/ دادستان تهران در گفت‌‎وگو با دفاع‌پرس تاکید کرد؛

لزوم تلاش شهرداری برای بهسازی بافت‌های فرسوده در مناطق جرم‌خیز

القاصی‌مهر پاتوق معتادان را محلی برای گسترش آسیب‌های اجتماعی دانست و بر لزوم تلاش شهرداری برای بهسازی بافت‌های ناکارآمد در مناطق جرم‌خیز پایتخت تاکید کرد.
کد خبر: ۴۳۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۴ - 24December 2020

لزوم تلاش شهرداری برای بهسازی بافت‌های فرسوده در مناطق جرم‌خیز«علی القاصی مهر» دادستان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص قوانین حوزه مبارزه با مواد مخدر و تصرف منازلی که پاتوق معتادین و خرده‌فروشان مواد مخدر است، اظهار داشت: در قانون اساسی به این موضوع پرداخته شده و در قانون بهسازی بافت‌های ناکارآمد، شهرداری مکلف شده است که این منازل را به تملک خود دربیاورد و طرح‌هایی را اجرا کند.

وی با طرح این سوال که آیا شهرداری به این وظیفه خود عمل کرده است، گفت: شهرداری باید به این موضوع ورود و مشخص کند که این منازل جزء بافت فرسوده هستند یا خیر.

دادستان تهران با اشاره به بازدید خود از منازلی که پاتوقی برای معتادین متجاهر هستند، خاطرنشان کرد: تمامی این منازل جزء بافت‌های فرسوده و فاقد ایمنی هستند؛ در این منازل امکان سکونت وجود ندارد و عامل ایجاد خطر جانی هستند.

القاصی‌مهر گفت: منازل و پاتوق‌های معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر در مناطق شوش، مولوی و هرندی محلی برای گسترش آسیب‌های اجتماعی هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار