سرلشکر موسوی:

امیر «پورداراب» عمر خویش را صرف دفاع از میهن و انتقال تجارب دفاع مقدس کرد

فرمانده کل ارتش در پیامی به مناسبت درگذشت امیر «سعید پورداراب» تأکید کرد: آن فرمانده لایق، شجاع و انقلابی سال‌ها عمر خویش را صرف دفاع از دین و میهن عزیزمان و آموزش جوانان عزیز و انتقال تجارب ارزشمندش از سال‌های دفاع مقدس کرد.
کد خبر: ۴۳۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۲ - 25December 2020

فرمانده کل ارتش درگذشت امیر «پورداراب» را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی درگذشت امیر سرتیپ دوم «سعید پورداراب» از فرماندهان آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و دارنده نشان‌های فتح از فرمانده معظم کل قوا، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

بخش مهمی از حافظه تاریخ این سرزمین مرهون رشادت، تلاش و ایثار مردانی است که در هشت فصل عاشقی کمر همت برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران بستند و در راه استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدسمان، جان خود را نثار کردند.

خاطرات آن مردان بزرگ را باید در سرزمین‌های داغ جنوب و گردنه‌های سر برافراشته غرب مرور کرد و سال‌ها رشادت، صبوری و ایستادگی‌شان را باید به بلندای نام ایران در اهتزاز داشت.

عروج یکی دیگر از اسطوره‌های پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم سعید پورداراب موجب تأثر خانواده بزرگ ارتش به‌ویژه همرزمان آن فرمانده عزیز شد.

آن فرمانده لایق، شجاع و انقلابی سال‌ها عمر خویش را در لباس مقدس سربازی، صرف دفاع از دین و میهن عزیزمان و آموزش جوانان عزیز و انتقال تجارب ارزشمندش از سال‌های دفاع مقدس کرد.

او در دوران جنگ تحمیلی به دنبال حضور مؤثر در مناطق مختلف عملیاتی و حماسه‌آفرینی‌های ماندگار در ده‌ها عملیات از جمله بیت‌المقدس و فتح‌المبین مفتخر به دریافت نشان‌های فتح از فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) شد.

بی‌تردید کارنامه درخشان ارتش انقلابی به واسطه نام آن مردان بزرگ، همواره جاودان و پرافتخار خواهد ماند.

اینجانب فقدان آن امیر ولایی و الگوی شجاعت، دانش و تلاش در ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، همرزمان ایشان به‌ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار