امام جمعه گناوه:

حماسه نهم دی روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی گفت: روز نهم دی، روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت و روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که تمام نقشه‌های هشت ماهه دشمنان انقلاب بر باد رفت.
کد خبر: ۴۳۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰ - 25December 2020

حماسه نهم دی روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گناوه با اشاره به جلسه مسئولان ستاد بزرگداشت و خانواده سردار شهید سلیمانی با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: خلاصه رهنمون مقام معظم رهبری درباره سردار شهید سلیمانی این بود که رهبری فرمودند شهید سلیمانی جهان پهلوان و جهان قهرمانی ایرانی مقاومت است که زندگی و شخصیت و جهاد او تجلی ارزش‌های دینی و اسلامی و نماد ارزش‌ها و خصلت‌های ایرانی است.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار فرمایشات رهبری در چهار گزاره راهبردی خلاصه می‌شود گفت: قوی شدن در همه زمینه‌ها، اعتماد نکردن به دشمن، تقویت و حفظ اتحاد ملی، فکر خنثی کردن تحریم‌ها پیش از رفع تحریم این چهار گزاره مهم در فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این دیدار بودند.

امام جمعه گناوه افزود: درباره انتقام سخت رهبری فرمایشاتی بیان فرمود که انتقام از آمران و عاملان را به عنوان انتقام در سطح تاکتیکی به یک زمان ممکن، انتقام در سطح راهبردی و اخراج آمریکا از منطقه و انتقام در سطح کلان که عبارت از غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار که این خلاصه سخنان رهبری در این دیدار بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن بخصوص در یک ماه گذشته هجمه‌هایی به مقام ولایت طراحی کرده با بیان نمونه‌هایی از خبرسازی‌های جعلی در رسانه‌های دشمنان در یک ماه گذشته تصریح کرد: یک هجمه سنگین امپراتوری رسانه‌ای به ویژه در یک ماه گذشته به سمت نماد ارزش‌های انقلابی و اسلامی یعنی مقام ولایت و رهبری شکل گرفته و خبرهایی را جعل کرده و توهین کرده‌اند.

حجت الاسلام رکنی حسینی با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: امروز به برکت نسل حضرت زهرا (س) و وجود مبارک مقام معظم رهبری از کوثر نسل پیامبر (ص) سکاندار انقلاب اسلامی است و دشمنان که خوشحال بودند که با رفتن پیامبر (ص) اسلام تمام می‌شود با عنایت خدا دشمنان نابود شدند.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: مراسم و آئین‌های ایام فاطمیه مانند آئین‌های ایام محرم و صفر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، محدود و با فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن ۹ دی، روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت تصریح کرد: روز نهم دی، روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت و روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و روزی که تمام نقشه‌های هشت ماهه دشمنان انقلاب بر باد رفت.

وی ادامه داد: از پیامدهای بصیرت بلوغ سیاسی است، یعنی ایستادگی معقولانه بر از پیامدهای بصیرت، بلوغ سیاسی و ایستایی معقولانه بر ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی و دغدغه مندی نسبت به تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اگر مردم در این مرحله بصیرت و بلوغ سیاسی نمی‌یافتند وقایعی مانند برهه زمانی پس از رحلت پیامبر (ص) تا شهادت حضرت زهرا (س) رخ می‌داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار