تشکیل کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر

کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تشکیل شد.
کد خبر: ۴۳۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ - 26December 2020

تشکیل کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهربه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، جلسه برنامه ریزی کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر با حضور اعضای این کارگروه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

«سیروس فتحی» مسئول کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: نهادینه کردن تمام معیارها و فعالیت های دینی در حوزه کودک و نوجوان، نقش اساسی در شناخت ارزش های اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط خاص و شیوع کرونا تمام فعالیت های این کارگروه با رویکرد فضای مجازی و رسانه ای دنبال می شود گفت: کودکان و نوجوان از اقشار مهم جامعه هستند که باید محتوای تولید شده بر اساس ضائقه، درک و فهم متناسبت به رده های سنی مختلف باشد تا بتوانیم نتایج مطلوب و قابل قبول را کسب کنیم، لذا باید برای همه برنامه های دهه فجر پیوست کودک و نوجوان تهیه شود.

مسئول کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: نوجوانان باید با محتوای مناسب با توانمندی ها و ظرفیت های انقلاب اسلامی آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها